llllllllll Geplaatst: 31 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2009 hallo, ik heb gta4 geïnstalleerd enne de serial key doet het niet ***********!!!!@#$ en ik vind dat zo *** he ! kan iemand me helpen? je zou me erg happy maken oh ja ik krijg dan deze fout: Activation process has been terminated For additional information, please visit our support homepage: http://activate.rockstargames.com/?c=GTA4 The SERIAL was not found in the database. Most likely the SERIAL has been entered incorrectly. Press BACK to retry activating (please verify the correct input of the SERIAL) or press CANCEL to abort. If the problem persists, please visit our support homepage for possible solutions: http://activate.rockstargames.com/?c=GTA4 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 31 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2009 waarom betwijfel ik dat jij het spel legaal hebt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dakendak Geplaatst: 1 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2009 Of het kan ook zijn dat iemand anders het spel illegaal heeft , en zijn code gebruikt . Heb ik ook al es voorgehad . Ik zocht dus naar een andere serial , een raad eens wat ik zag ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
llllllllll Geplaatst: 1 november 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 november 2009 Of het kan ook zijn dat iemand anders het spel illegaal heeft , en zijn code gebruikt . Heb ik ook al es voorgehad . Ik zocht dus naar een andere serial , een raad eens wat ik zag ? waar moet ik die vinden? heb google afgezocht maar bij elke serial die ik geprobeerd heb doet ie het niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mareis Geplaatst: 1 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2009 waarom betwijfel ik dat jij het spel legaal hebt? Zal ik je vertellen,ik heb het spel gekocht bij saturn en door het een en ander is het boekje met de serie nummer bij het oud papier tercht gekomen.Nu weet ik dat een serienummer ook op de dvd terug kan vinden,maar als ik deze invoer wordt/kan hij niet geaktiveerd worden,maar hoe nu verder? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dakendak Geplaatst: 1 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2009 waarom betwijfel ik dat jij het spel legaal hebt? Zal ik je vertellen,ik heb het spel gekocht bij saturn en door het een en ander is het boekje met de serie nummer bij het oud papier tercht gekomen.Nu weet ik dat een serienummer ook op de dvd terug kan vinden,maar als ik deze invoer wordt/kan hij niet geaktiveerd worden,maar hoe nu verder? Bellen/e-mailen naar Rockstar , zei vragen een bewijs (waarschijnlijk je CD'tje ofzo) , dan moet je dat opsturen , en zei sturen een serial terug (met jouw cd ) Je kan ook een serial maker downloaden , maar daar mag ik hier niet over praten ... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
llllllllll Geplaatst: 1 november 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 november 2009 (bewerkt) waarom betwijfel ik dat jij het spel legaal hebt? Zal ik je vertellen,ik heb het spel gekocht bij saturn en door het een en ander is het boekje met de serie nummer bij het oud papier tercht gekomen.Nu weet ik dat een serienummer ook op de dvd terug kan vinden,maar als ik deze invoer wordt/kan hij niet geaktiveerd worden,maar hoe nu verder? Bellen/e-mailen naar Rockstar , zei vragen een bewijs (waarschijnlijk je CD'tje ofzo) , dan moet je dat opsturen , en zei sturen een serial terug (met jouw cd ) Je kan ook een serial maker downloaden , maar daar mag ik hier niet over praten ... kun je mij het telefoon nummer van Rockstar Games nederland geven? Bewerkt: 1 november 2009 door llllllllll Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 1 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2009 kun je mij het telefoon nummer van Rockstar Games nederland geven? Nederland: 0900 2040404 (€0,70 p/m) België: 0902 88078 (€0,74 p/m) Maar je kan ook gratis e-mailen naar take2@europesupport.com of tech.support@take2europe.com. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
llllllllll Geplaatst: 1 november 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 november 2009 kun je mij het telefoon nummer van Rockstar Games nederland geven? Nederland: 0900 2040404 (€0,70 p/m) België: 0902 88078 (€0,74 p/m) Maar je kan ook gratis e-mailen naar take2@europesupport.com of tech.support@take2europe.com. als ik een email stuur moet ik dan engels nederlads duits etc praten? of gewoon nederlands? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 1 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2009 kun je mij het telefoon nummer van Rockstar Games nederland geven? Nederland: 0900 2040404 (€0,70 p/m) België: 0902 88078 (€0,74 p/m) Maar je kan ook gratis e-mailen naar take2@europesupport.com of tech.support@take2europe.com. als ik een email stuur moet ik dan engels nederlads duits etc praten? of gewoon nederlands? Ik denk dat je best Engels praat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
damitch Geplaatst: 1 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2009 Wow 70 cent p/m? En dan zeker een uurtje gaan praten he? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 1 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2009 Wow 70 cent p/m? En dan zeker een uurtje gaan praten he? ja, als je dan zo weinig info geeft als de meeste hier word dat wel een uur ja. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
snapper Geplaatst: 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2009 Maar je kan ook gratis e-mailen naar take2@europesupport.com of tech.support@take2europe.com. Eventjes melden dat het enorm lang duurt voor je antwoord krijgt.. Ik heb eens 3 weken moeten wachten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
coolnniek9 Geplaatst: 10 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2009 (bewerkt) Lol dit had ik ook met Battlefield 2142, raad eens wat een goeie oplossing is; Het spel gaan ruilen en erbij zeggen dat de serie code niet werk Dat is het eerste wat je doet als je een spel legaal hebt Bewerkt: 10 november 2009 door coolnniek9 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.