Jump to content

serial key doet het niet


llllllllll

Recommended Posts

hallo,

ik heb gta4 geïnstalleerd enne de serial key doet het niet ***********!!!!@#$

en ik vind dat zo *** he !

kan iemand me helpen?

je zou me erg happy maken oh ja ik krijg dan deze fout:

Activation process has been terminated

For additional information, please visit our support homepage: http://activate.rockstargames.com/?c=GTA4

The SERIAL was not found in the database. Most likely the SERIAL has been entered incorrectly.

Press BACK to retry activating (please verify the correct input of the SERIAL) or press CANCEL to abort.

If the problem persists, please visit our support homepage for possible solutions: http://activate.rockstargames.com/?c=GTA4

Link to comment
Delen op andere websites

Of het kan ook zijn dat iemand anders het spel illegaal heeft , en zijn code gebruikt ;) . Heb ik ook al es voorgehad . Ik zocht dus naar een andere serial , een raad eens wat ik zag ?

waar moet ik die vinden? heb google afgezocht maar bij elke serial die ik geprobeerd heb doet ie het niet

Link to comment
Delen op andere websites

waarom betwijfel ik dat jij het spel legaal hebt?

Zal ik je vertellen,ik heb het spel gekocht bij saturn en door het een en ander is het boekje met de serie nummer bij het oud papier tercht gekomen.Nu weet ik dat een serienummer ook op de dvd terug kan vinden,maar als ik deze invoer wordt/kan hij niet geaktiveerd worden,maar hoe nu verder?

Link to comment
Delen op andere websites

waarom betwijfel ik dat jij het spel legaal hebt?

Zal ik je vertellen,ik heb het spel gekocht bij saturn en door het een en ander is het boekje met de serie nummer bij het oud papier tercht gekomen.Nu weet ik dat een serienummer ook op de dvd terug kan vinden,maar als ik deze invoer wordt/kan hij niet geaktiveerd worden,maar hoe nu verder?

Bellen/e-mailen naar Rockstar , zei vragen een bewijs (waarschijnlijk je CD'tje ofzo) , dan moet je dat opsturen , en zei sturen een serial terug (met jouw cd ;)) Je kan ook een serial maker downloaden , maar daar mag ik hier niet over praten ... :)

Link to comment
Delen op andere websites

waarom betwijfel ik dat jij het spel legaal hebt?

Zal ik je vertellen,ik heb het spel gekocht bij saturn en door het een en ander is het boekje met de serie nummer bij het oud papier tercht gekomen.Nu weet ik dat een serienummer ook op de dvd terug kan vinden,maar als ik deze invoer wordt/kan hij niet geaktiveerd worden,maar hoe nu verder?

Bellen/e-mailen naar Rockstar , zei vragen een bewijs (waarschijnlijk je CD'tje ofzo) , dan moet je dat opsturen , en zei sturen een serial terug (met jouw cd ;)) Je kan ook een serial maker downloaden , maar daar mag ik hier niet over praten ... :)

kun je mij het telefoon nummer van Rockstar Games nederland geven?

Bewerkt: door llllllllll
Link to comment
Delen op andere websites

kun je mij het telefoon nummer van Rockstar Games nederland geven?

Nederland: 0900 2040404 (€0,70 p/m)

België: 0902 88078 (€0,74 p/m)

Maar je kan ook gratis e-mailen naar take2@europesupport.com of tech.support@take2europe.com. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

kun je mij het telefoon nummer van Rockstar Games nederland geven?

Nederland: 0900 2040404 (€0,70 p/m)

België: 0902 88078 (€0,74 p/m)

Maar je kan ook gratis e-mailen naar take2@europesupport.com of tech.support@take2europe.com. ;)

als ik een email stuur moet ik dan engels nederlads duits etc praten? of gewoon nederlands?

Link to comment
Delen op andere websites

kun je mij het telefoon nummer van Rockstar Games nederland geven?

Nederland: 0900 2040404 (€0,70 p/m)

België: 0902 88078 (€0,74 p/m)

Maar je kan ook gratis e-mailen naar take2@europesupport.com of tech.support@take2europe.com. ;)

als ik een email stuur moet ik dan engels nederlads duits etc praten? of gewoon nederlands?

Ik denk dat je best Engels praat. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Lol dit had ik ook met Battlefield 2142, raad eens wat een goeie oplossing is;

Het spel gaan ruilen en erbij zeggen dat de serie code niet werk ;)

Dat is het eerste wat je doet als je een spel legaal hebt ;)

Bewerkt: door coolnniek9
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...