Jump to content

Opstarten duurt 5 minuten


timo0909

Recommended Posts

Hoi,

Ik heb al een tijdje GTA IV, en ik loop al de hele tijd te zoeken, hoe ik alles sneller kan maken.

Mijn specs:

Processor: AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 6000+, MMX, 3DNow (2 CPUs), ~3.0GHz

Memory: 3072MB RAM

Video Card: NVIDIA GeForce 9800 GTX/9800 GTX+

Operating System: Windows XP Professional (5.1, Build 2600) Service Pack 3 (2600.xpsp_sp3_gdr.080814-1236)

Op systemsrequirementslab (ofzo) zou ik hem aan moeten kunnen.

Ik heb gta geupdate naar de laatste patch, heb een commandline.txt bestand toegevoegd, maar het opstarten duurt nog altijd rond de 5 minuten.

Na deze 5 minuten haal ik hoogstens een fps of 6, ik heb geprobeerd om in windowed mode te spelen, maar dat leverde maximaal 10fps.

Zelf weet ik nu niet waar het aan kan liggen, vandaar dat ik dus hier om hulp kom vragen.

Alvast bedankt,

Timo

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi,

Ik heb al een tijdje GTA IV, en ik loop al de hele tijd te zoeken, hoe ik alles sneller kan maken.

Mijn specs:

Processor: AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 6000+, MMX, 3DNow (2 CPUs), ~3.0GHz

Memory: 3072MB RAM

Video Card: NVIDIA GeForce 9800 GTX/9800 GTX+

Operating System: Windows XP Professional (5.1, Build 2600) Service Pack 3 (2600.xpsp_sp3_gdr.080814-1236)

Op systemsrequirementslab (ofzo) zou ik hem aan moeten kunnen.

Ik heb gta geupdate naar de laatste patch, heb een commandline.txt bestand toegevoegd, maar het opstarten duurt nog altijd rond de 5 minuten.

Na deze 5 minuten haal ik hoogstens een fps of 6, ik heb geprobeerd om in windowed mode te spelen, maar dat leverde maximaal 10fps.

Zelf weet ik nu niet waar het aan kan liggen, vandaar dat ik dus hier om hulp kom vragen.

Alvast bedankt,

Timo

Zet alles op low misschien werkt hij dan sneller??? :)

Link to comment
Delen op andere websites

Zet alles op low misschien werkt hij dan sneller??? smile3.gif

Jij post zulke stomme oplossingen, hier heeft hij toch niks aan?

Heb je -memrestrict gebruikt? Staat een uitleg van bij de pinned topics bij Technische Problemen.(helemaal bovenaan dus)

Link to comment
Delen op andere websites

Zet alles op low misschien werkt hij dan sneller??? smile3.gif

Jij post zulke stomme oplossingen, hier heeft hij toch niks aan?

Heb je -memrestrict gebruikt? Staat een uitleg van bij de pinned topics bij Technische Problemen.(helemaal bovenaan dus)

het kan toch ik kan ook neit op highest draaien als ik hem op high draai doet hij het wel goed met 25fps

Link to comment
Delen op andere websites

Zet alles op low misschien werkt hij dan sneller??? smile3.gif

Jij post zulke stomme oplossingen, hier heeft hij toch niks aan?

Heb je -memrestrict gebruikt? Staat een uitleg van bij de pinned topics bij Technische Problemen.(helemaal bovenaan dus)

het kan toch ik kan ook neit op highest draaien als ik hem op high draai doet hij het wel goed met 25fps

Wil je aub ABN gaan praten want ik moest het 10x overnieuw lezen voordat ik snapte wat je bedoelde.

Ten 2de alles op low zetten is niet altijd de oplossing. Soms kan het juist slechter(!) speelbaar worden.

@ de topic starter. wil je de instellingen even geven waarmee je GTA IV draait.

Link to comment
Delen op andere websites

Zet alles op low misschien werkt hij dan sneller??? smile3.gif

Jij post zulke stomme oplossingen, hier heeft hij toch niks aan?

Heb je -memrestrict gebruikt? Staat een uitleg van bij de pinned topics bij Technische Problemen.(helemaal bovenaan dus)

het kan toch ik kan ook neit op highest draaien als ik hem op high draai doet hij het wel goed met 25fps

Wil je aub ABN gaan praten want ik moest het 10x overnieuw lezen voordat ik snapte wat je bedoelde.

Ten 2de alles op low zetten is niet altijd de oplossing. Soms kan het juist slechter(!) speelbaar worden.

@ de topic starter. wil je de instellingen even geven waarmee je GTA IV draait.

Alvast bedankt voor de reacties.

In GTA 4 staan alle instellingen op standaard (wat deze zijn heb ik nooit echt goed kunnen zien, wegens het continu vastlopen etc.)

In mijn commandline had ik deze gegevens staan:

-windowed

-norestriction

-availablevidmem 1.0

-percentvidmem 95

-memrestrict 314572800

Met deze instellingen heeft hij dus wel gedraaid, maar zeer slecht, ik ga binnenkort ook mijn pc herinstalleren, misschien dat dat ook nog wel wat zou uitmaken.

Alvast bedankt,

Timo

Link to comment
Delen op andere websites

als ik dat zo zie gebruik jij een foute memrestrict.

de memrestrict die jij nodig hebt moet een 26 bevatten als eerste 2 cijfers(iets in die geest iig) haal ook de eerste 4 lines eens weg uit de file, die zijn in feite onnodig.

Link to comment
Delen op andere websites

Hmmz. Gebruik eens deze commands:

-texturequality 1

-shadowdensity 2

-renderquality 2

-viewdistance 20

-detailquality 25

-norestrictions

-width 800

-height 600

-memrestrict 314572800

Verwijder je oude commandline en gebruik dan de bovenstaande.

Dan moet zou die inweze beter moeten lopen. Als dat niet lukt moet je het even zeggen.

@hierboven de memrescrict klopt wel

Bewerkt: door PinkDevil
Link to comment
Delen op andere websites

ik zie geen reden waarom die goed zou zijn.

-memrestrict 262144000

deze is voor 512MB kaarten, welke jij hebt.

Kijk zelf maar

doe neit zo tering eigenwijs, dat wat ik post zijn de memrestrict lines die rockstar zelf heeft uitgebracht neem aan dat die beter zijn.

Daarbij heb ik ook vele malen meer er verstand van dan jij, die eens in de zoveel tijd komt opdagen om vervolgens de slimmerik uit te hangen.

Link to comment
Delen op andere websites

ik zie geen reden waarom die goed zou zijn.

-memrestrict 262144000

deze is voor 512MB kaarten, welke jij hebt.

Kijk zelf maar

doe neit zo tering eigenwijs, dat wat ik post zijn de memrestrict lines die rockstar zelf heeft uitgebracht neem aan dat die beter zijn.

Daarbij heb ik ook vele malen meer er verstand van dan jij, die eens in de zoveel tijd komt opdagen om vervolgens de slimmerik uit te hangen.

Ja sorry hoor maar ik snap totaal niet wat jij te zeuren hebt. Je kan er gewoon niet tegen dat ik gelijk heb.

Link to comment
Delen op andere websites

Ah mooizo! veel plezier met je spel he!

ik zie geen reden waarom die goed zou zijn.

-memrestrict 262144000

deze is voor 512MB kaarten, welke jij hebt.

Kijk zelf maar

doe neit zo tering eigenwijs, dat wat ik post zijn de memrestrict lines die rockstar zelf heeft uitgebracht neem aan dat die beter zijn.

Daarbij heb ik ook vele malen meer er verstand van dan jij, die eens in de zoveel tijd komt opdagen om vervolgens de slimmerik uit te hangen.

Ja sorry hoor maar ik snap totaal niet wat jij te zeuren hebt. Je kan er gewoon niet tegen dat ik gelijk heb.

ach echt je fucking muil houden ja.

IK ben hier altijd actief op het forum en heb al enorm eel ervaring in mensen met gta4 helpen, ik heb die tutorial al vaak zat gebruikt om mensnen te helpen, en raad eens, hij werkt alweer, dus aub je mond houden aangeZien jij gewoon weer 1 van die personen zijn die denkenhet te weten en toevallig eens iets heeft gwezien, nou raad eens, je hebt het weer fout, dus get you facts right en denk eerst na, dan heb je het misschien ook nog eens goed. Als je er geen verstand van hebt houd je voortaan maar je mond dicht, jij bent weer zo'n typisch persoon dat denkt kennis te hebben en dus de hulp die geboden word probeert te verzieken door zelf foute hulp te geven en je eigen hukp te forceren, hier word ik echt bloedchagrijnig van, zulke mensen als jij moeten echt direct van het forum gehaald worden, je weet duidelijk niet wat je doet. dus voordat je de volgende keer weer de slimmerik uit gaat hangen denk mss eerst eens na erover, wie zou het eerder goed hebben? Een persoon die -memrestrict al honderden keren heeft toegepast en er dus zat ervaring mee heeft of iemand die eens in de zoveel tijd op het forum komt en vervolgens iets gaat lullen wat hij toevallig heeft gelezen? Je weet totaal niet waar je over praat dus houd voortaan je muil dicht ja? Ik hoop dat ik nu duidelijk voor je ben.

>>> Door Hanneswasco: Het mag inderdaad wat vriendelijker, maar ik snap je punt.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...