Jump to content

Opstarten duurt 5 minuten


timo0909

Recommended Posts

Ah mooizo! veel plezier met je spel he!

ik zie geen reden waarom die goed zou zijn.

-memrestrict 262144000

deze is voor 512MB kaarten, welke jij hebt.

Kijk zelf maar

doe neit zo tering eigenwijs, dat wat ik post zijn de memrestrict lines die rockstar zelf heeft uitgebracht neem aan dat die beter zijn.

Daarbij heb ik ook vele malen meer er verstand van dan jij, die eens in de zoveel tijd komt opdagen om vervolgens de slimmerik uit te hangen.

Ja sorry hoor maar ik snap totaal niet wat jij te zeuren hebt. Je kan er gewoon niet tegen dat ik gelijk heb.

ach echt je fucking muil houden ja.

IK ben hier altijd actief op het forum en heb al enorm eel ervaring in mensen met gta4 helpen, ik heb die tutorial al vaak zat gebruikt om mensnen te helpen, en raad eens, hij werkt alweer, dus aub je mond houden aangeZien jij gewoon weer 1 van die personen zijn die denkenhet te weten en toevallig eens iets heeft gwezien, nou raad eens, je hebt het weer fout, dus get you facts right en denk eerst na, dan heb je het misschien ook nog eens goed. Als je er geen verstand van hebt houd je voortaan maar je mond dicht, jij bent weer zo'n typisch persoon dat denkt kennis te hebben en dus de hulp die geboden word probeert te verzieken door zelf foute hulp te geven en je eigen hukp te forceren, hier word ik echt bloedchagrijnig van, zulke mensen als jij moeten echt direct van het forum gehaald worden, je weet duidelijk niet wat je doet. dus voordat je de volgende keer weer de slimmerik uit gaat hangen denk mss eerst eens na erover, wie zou het eerder goed hebben? Een persoon die -memrestrict al honderden keren heeft toegepast en er dus zat ervaring mee heeft of iemand die eens in de zoveel tijd op het forum komt en vervolgens iets gaat lullen wat hij toevallig heeft gelezen? Je weet totaal niet waar je over praat dus houd voortaan je muil dicht ja? Ik hoop dat ik nu duidelijk voor je ben.

Een beetje letten op je taalgebruik kan ook wel , ook al ben je boos ...

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt! :) Hij start hem nu vlot op :puh: en hij is nu ook goed speelbaar :) tijdens het rijden etc 30fps, tijdens menu etc 60.

Ik heb nu trouwens -memrestrict 262144000 gebruikt :)

ook dankzei dat defragmenteren? =D

of alleen door die memrestrict? :bier:

Bewerkt: door brad
Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt! :) Hij start hem nu vlot op :puh: en hij is nu ook goed speelbaar :) tijdens het rijden etc 30fps, tijdens menu etc 60.

Ik heb nu trouwens -memrestrict 262144000 gebruikt :)

ook dankzei dat defragmenteren? =D

of alleen door die memrestrict? :bier:

zonder het defragmenteren :puh:

maar alsnog bedankt voor de tips die ik ook verder heb gekregen! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...