Kloep Geplaatst: 1 november 2009 Rapport Geplaatst: 1 november 2009 Hallo, Heeft iemand enig idee hoe je een screenshot kan maken op je PS3? En wat heb je daar allemaal voor nodig? Ik heb op internet al gelezen dat er een screen-functie zou komen in de nieuwste PS3 update. Echter las ik daar ook dat niet elke game het kan, de berichten waren al wel een jaar oud. Heeft iemand ervaring hiermee, en weet wat ik allemaal nodig heb? Alvast bedankt. Reageren
Sentasi Geplaatst: 1 november 2009 Rapport Geplaatst: 1 november 2009 Een fotocamera? Of een capture device, zoals een Dazzle Vanuit de PS3 zelf kan het iig niet, en ik weet ook niet of het in de toekomst nog gaat komen. Reageren
Kloep Geplaatst: 1 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 november 2009 Een fotocamera? Of een capture device, zoals een Dazzle Vanuit de PS3 zelf kan het iig niet, en ik weet ook niet of het in de toekomst nog gaat komen. Een fotocamera geeft nogal slechte kwaliteit, heb ik al geprobeerd. Kan het echt niet zonder zo'n apparaat? Ik heb namelijk al eerder gehoord dat een Dazzle geen HD ondersteund? Reageren
Rullez Geplaatst: 1 november 2009 Rapport Geplaatst: 1 november 2009 Een fotocamera? Of een capture device, zoals een Dazzle Vanuit de PS3 zelf kan het iig niet, en ik weet ook niet of het in de toekomst nog gaat komen. Een fotocamera geeft nogal slechte kwaliteit, heb ik al geprobeerd. Kan het echt niet zonder zo'n apparaat? Ik heb namelijk al eerder gehoord dat een Dazzle geen HD ondersteund? Er zijn wel diverse games waar je ingame screenshots kan nemen. Ik heb het dan over een: Midnight Club: Los Angeles, Uncharted 2 en er zijn nog meer titels. Wel je echter games doen waar dit niet inzit heb je als goedkope oplossingen een DVD Recorder, de genoemde Dazzle wat helaas geen HDMI ondersteunt. (Op de DVD Recorder na dan) Wil je echter alles met HDMI doen zal je veel geld kwijt zijn aan een capture device. Daarom raad ik je aan om het toch met een Dazzle te doen die je voor zo'n 30 euro al heb. Voor een HDMI ben je denk ik toch al snel boven de 100 kwijt. (Misschien nog wel veel meer.) Reageren
Kloep Geplaatst: 1 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 november 2009 Ben je al zoveel geld kwijt om ervoor te zorgen dat je enkel screenshots hoeft te maken? Ik wil sowieso HD-kwaliteit, en ik hoef geen filmpjes te maken. Die Dazzle kan dat namelijk wel, dus is er niet iets waar je geen filmpjes mee kan maken maar wel screenshots? Reageren
jordib12 Geplaatst: 1 november 2009 Rapport Geplaatst: 1 november 2009 Met m'n dazzle maak ik goede kwaliteit screenshot's! Reageren
Kloep Geplaatst: 1 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 november 2009 Met m'n dazzle maak ik goede kwaliteit screenshot's! Maar een Dazzle is alsnog geen HD, wat bij mij wel een vereiste is. Reageren
Dieko Geplaatst: 1 november 2009 Rapport Geplaatst: 1 november 2009 (bewerkt) Een fotocamera? Of een capture device, zoals een Dazzle Vanuit de PS3 zelf kan het iig niet, en ik weet ook niet of het in de toekomst nog gaat komen. Een fotocamera geeft nogal slechte kwaliteit, heb ik al geprobeerd. Kan het echt niet zonder zo'n apparaat? Ik heb namelijk al eerder gehoord dat een Dazzle geen HD ondersteund? Er zijn wel diverse games waar je ingame screenshots kan nemen. Ik heb het dan over een: Midnight Club: Los Angeles, Uncharted 2 en er zijn nog meer titels. Wel je echter games doen waar dit niet inzit heb je als goedkope oplossingen een DVD Recorder, de genoemde Dazzle wat helaas geen HDMI ondersteunt. (Op de DVD Recorder na dan) Wil je echter alles met HDMI doen zal je veel geld kwijt zijn aan een capture device. Daarom raad ik je aan om het toch met een Dazzle te doen die je voor zo'n 30 euro al heb. Voor een HDMI ben je denk ik toch al snel boven de 100 kwijt. (Misschien nog wel veel meer.) Bedoel je de Dazzle DVD recorder of een gewone DVD recorder? Want die ondersteunen allebei geen HDMI. Voor goeie een HD capture device betaal je 200 euro Bewerkt: 1 november 2009 door Dieko Reageren
Kloep Geplaatst: 1 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 november 2009 Voor goeie een HD capture device betaal je 200 euro Maar dan kun je er neem ik aan ook video's mee opnemen? Ik wil het echt puur en alleen voor screens. Reageren
Dieko Geplaatst: 1 november 2009 Rapport Geplaatst: 1 november 2009 (bewerkt) Voor goeie een HD capture device betaal je 200 euro Maar dan kun je er neem ik aan ook video's mee opnemen? Ik wil het echt puur en alleen voor screens. Een fototoestel koop je ook puur voor de foto's en bevat toch een videofunctie. Killzone 2 zelfgemaakte screenshots met Dazzle Bewerkt: 1 november 2009 door Dieko Reageren
Kloep Geplaatst: 1 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 november 2009 (bewerkt) Een fototoestel koop je ook puur voor de foto's en bevat toch een videofunctie. Killzone 2 zelfgemaakte screenshots met Dazzle SCREENS Je koopt een fototoestel inderdaad alleen maar voor foto's, terwijl je er ook mee kan filmen. Maar als ik een fototoestel zie van 250 euro (met videofunctie), en één van 100 euro (zonder videofunctie) dan koop ik die van 100 euro. Ik vroeg me dus af of er wat goedkopers was, waar je enkel screens mee kan maken. Je screens zijn mooi, maar wel wat wazig. Daarom wil ik dus het liefste HD-kwaliteit. Bewerkt: 1 november 2009 door Kloep Reageren
Joriz Geplaatst: 1 november 2009 Rapport Geplaatst: 1 november 2009 Blackmagic Design Intensity: http://www.blackmagic-design.com/products/intensity/ Hij kost wel ~ 200 euro en je hebt een snelle PC nodig, maar dan heb je ook echt HD beeld op je PC. Reageren
Dieko Geplaatst: 1 november 2009 Rapport Geplaatst: 1 november 2009 Blackmagic Design Intensity: http://www.blackmagic-design.com/products/intensity/ Hij kost wel ~ 200 euro en je hebt een snelle PC nodig, maar dan heb je ook echt HD beeld op je PC. Maar die neemt ook video's op. En dat wilt Kloep niet :$ Reageren
Kloep Geplaatst: 1 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 november 2009 Blackmagic Design Intensity: http://www.blackmagi...ucts/intensity/ Hij kost wel ~ 200 euro en je hebt een snelle PC nodig, maar dan heb je ook echt HD beeld op je PC. Dus als ik het goed begrijp: je zet dat ding in je PC, sluit je PC aan op je TV en van daaruit neem je op? En hoe snel moet je PC ongeveer zijn, want ik heb niet echt een goede PC. @ Hierboven: Ik begrijp dat je niks hebt wat enkel screens maakt, dus dan moet het maar zo. Reageren
Joriz Geplaatst: 1 november 2009 Rapport Geplaatst: 1 november 2009 Dus als ik het goed begrijp: je zet dat ding in je PC, sluit je PC aan op je TV en van daaruit neem je op? Nee. Je sluit je PS3 direct aan op deze kaart die in je PC zit. Je gamed nu dus op je PC monitor al kan je het beeld natuurlijk altijd weer doorlussen naar je (HD) televisie. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.