Kloep Geplaatst: 1 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 november 2009 (bewerkt) Nee. Je sluit je PS3 direct aan op deze kaart die in je PC zit. Je gamed nu dus op je PC monitor al kan je het beeld natuurlijk altijd weer doorlussen naar je (HD) televisie. En hoe snel moet je PC zijn, ik heb namelijk niet echt een snelle. Mijn specs (even uit mijn blote hoofd): Geheugen: 1,5 gigabyte. Processor: 3,20 GHz. Vrije ruimte: meer dan 700GB. Moet het hierop lukken? Bewerkt: 1 november 2009 door Kloep Reageren
Kloep Geplaatst: 7 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 november 2009 Ik ben er nu over uit hoe ik het ga doen wat betreft het screens maken op mijn PS3, maar ik loop nu tegen een volgend iets aan. Ik wil ook screens maken op mijn PSP. Overal op internet lees ik dat dit enkel mogelijk is als je PSP is omgebouwd. Weet iemand ook of het mogelijk is met een geheel legale PSP? Reageren
Kloep Geplaatst: 8 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 november 2009 Iemand? :rolleyes: Reageren
Kloep Geplaatst: 27 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 november 2009 Het zal wel komen doordat ik op vrijdag de 13e voor het laatste een bericht neerzette, maar heeft iemand hier nog een antwoord op? Reageren
Kloep Geplaatst: 27 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 november 2009 God, wat een onduidelijk forum. Maar goed, ik begrijp hieruit dat het enkel mogelijk is met een illegale Custom Firmware? Reageren
Dvt Geplaatst: 28 november 2009 Rapport Geplaatst: 28 november 2009 Holy sh*t! Geen double, geen triple, geen quadruple, maar een quintuple post! Anyway, het kan idd alleen met custom firmware. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.