Jump to content

sa-mp werkt niet


kayle

Recommended Posts

Hoi allemaal,

ik en mn broer spelen al langer samp. Alleen werkt de client van mn broer niet meer sinds 0.3A. We hebben al overal gezocht. We hebben de compatibilyteit (of zo iets) verrandert. De firewalls uitgezet, opnieuw geinstalleerd. de patch gebruikt. Maar we krijgen het maar niet opgelost.

Heeft iemand nog raad?

Gr. Kayle

Link to comment
Delen op andere websites

Enn hoe ben jij erachter gekomen dat het niet werkt? Welke reden of gebeurtenis? Want met dit kan ik niet veel.

"Jan tegen de groenteboer: Waar vind ik iets?" :7

Oeps, stom van me :$ . Ik heb dat gedaan wat hierboven staat. Maar het probleem was dat hij niet met de server kan connecteren. Dus het opstarten gaat goed totdat hij om een request vraagt bij de server. En dit blijft hij eeuwig herhalen.

Gr. Kayle

Link to comment
Delen op andere websites

Maar het probleem was dat hij niet met de server kan connecteren. Dus het opstarten gaat goed totdat hij om een request vraagt bij de server. En dit blijft hij eeuwig herhalen.

Gr. Kayle

Connecting to Server...

Server didn't respond. Retrying...

Dat? Dat zou toch duiden op een verouderde client. Check sa-mp.com nog eens, en herinstalleer het dan met de allernieuwste versie. Houd er daarnaast rekening mee, dat als je misschien nog een San Andreas installatie hebt met 0.2x, dat je die installatie niet kiest met het opstarten. Bovenin staat een oranje tandwiel, daarmee kan je nog eens de map die je wilt gebruiken instellen.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar het probleem was dat hij niet met de server kan connecteren. Dus het opstarten gaat goed totdat hij om een request vraagt bij de server. En dit blijft hij eeuwig herhalen.

Gr. Kayle

Connecting to Server...

Server didn't respond. Retrying...

Dat? Dat zou toch duiden op een verouderde client. Check sa-mp.com nog eens, en herinstalleer het dan met de allernieuwste versie. Houd er daarnaast rekening mee, dat als je misschien nog een San Andreas installatie hebt met 0.2x, dat je die installatie niet kiest met het opstarten. Bovenin staat een oranje tandwiel, daarmee kan je nog eens de map die je wilt gebruiken instellen.

ik weet zeker dat ik de nieuwste vesie gebruik. Ik heb gta sa vandaag 2x geinstalleerd incl. alle andere bijnodigheden (zoals de patch). Het werkt nog steeds niet. Ik heb ook gedaan wat je zei van de juiste map nakijken...

Dus ik weet het niet

Gr. Kayle

EDIT:

Dit is een plaatje van wat ik altijd heb:

1257092243-130.jpg

Bewerkt: door kayle
Link to comment
Delen op andere websites

ik weet zeker dat ik de nieuwste vesie gebruik. Ik heb gta sa vandaag 2x geinstalleerd incl. alle andere bijnodigheden (zoals de patch). Het werkt nog steeds niet. Ik heb ook gedaan wat je zei van de juiste map nakijken...

Dus ik weet het niet

Gr. Kayle

EDIT:

Dit is een plaatje van wat ik altijd heb:

1257092243-130.jpg

Je probeert te verbinden met een server binnen je eigen netwerk, controleer of de machine waarop die server draait wel degelijk dat ip-adres heeft.

Je moet het probleem niet zoeken binnen de SA:MP en/of GTA installatie, maar eerder bij je router/firewall/netwerk etc

Bewerkt: door Azer
Link to comment
Delen op andere websites

ik weet zeker dat ik de nieuwste vesie gebruik. Ik heb gta sa vandaag 2x geinstalleerd incl. alle andere bijnodigheden (zoals de patch). Het werkt nog steeds niet. Ik heb ook gedaan wat je zei van de juiste map nakijken...

Dus ik weet het niet

Gr. Kayle

EDIT:

Dit is een plaatje van wat ik altijd heb:

Je probeert te verbinden met een server binnen je eigen netwerk, controleer of de machine waarop die server draait wel degelijk dat ip-adres heeft.

Je moet het probleem niet zoeken binnen de SA:MP en/of GTA installatie, maar eerder bij je router/firewall/netwerk etc

Ik weet zeker dat het ip klopt.

Gr. Kayle

Link to comment
Delen op andere websites

ik weet zeker dat ik de nieuwste vesie gebruik. Ik heb gta sa vandaag 2x geinstalleerd incl. alle andere bijnodigheden (zoals de patch). Het werkt nog steeds niet. Ik heb ook gedaan wat je zei van de juiste map nakijken...

Dus ik weet het niet

Gr. Kayle

EDIT:

Dit is een plaatje van wat ik altijd heb:

Je probeert te verbinden met een server binnen je eigen netwerk, controleer of de machine waarop die server draait wel degelijk dat ip-adres heeft.

Je moet het probleem niet zoeken binnen de SA:MP en/of GTA installatie, maar eerder bij je router/firewall/netwerk etc

Ik weet zeker dat het ip klopt.

Gr. Kayle

Oke, i heb het probleem opgelost. De oplossing was:

Mn broers pc was standaard uitgerust met Mcafee internet security. Hij heeft dit eraf gegooit. En avast geinstalleerd. Maar dit *** programma (Mcafee dus) zat nog steeds ergens in het systeem verborgen. We hebben het nu eraf kunnen gooien en alles doet het weer.

Gr. Kayle :D

-------- Probleem opgelost --------

Link to comment
Delen op andere websites

bij mij werkt het niet omdat mijn virus scanner het niet toestaat??? :cab:

weet iemand hier raad mee?

Alvast bedankt :klap::bier:

Dan kun je de firewall lager zetten... Ik weet niet of het werkt.

Gr. Kayle

DANKJE HET WERKT :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...