Jump to content

GTA SA loopt vast bij laadscherm


ChimpyNutz

Recommended Posts

Hey iedereen,

Heb hier al een topic van gelzen maar de persoon heeft niet meer verder geantwoord...

Ik heb namelijk hetzelfde probleem bij het laadscherm blijft het spel "hangen", het stopt namelijk in het midden van het laadbalkje met laden maar de muziek blijft nog doorspele

Ik heb zelf het spelletje gekocht nadat ik het 2 weken van een vriend mocht lenen, toen hebk een paar mods erop gezet ma heb ze nooit kunnen uittesten of ze werkte

Maar toen hebk zijn versie verwijderd en hebk myne zelf geinstalleerd...

EN dan laad ie dus niet -.-,

Heb fatsoenlijke pc die het spel fatsoenlijk kan draaien want heb met men vriend zen cd 3 maanden gespeeld...

Ik draai op Vista BTW ;)

Alvast bedankt! ;-)

Link to comment
Delen op andere websites

Die patch kan weinig kwaad, dus die kun je alvast wel downloaden. Vraag is alleen of het helpt, waar ik wel mijn vraagtekens bij zet. Probeer eens in 'Mijn Documenten' > 'GTA San Andreas User Files' het bestand 'gta_sa.set' te verwijderen. Ik vermoed dat dat na de herinstallatie is blijven staan en dat het nu problemen veroorzaakt.

Quotes verwijderd, het bericht boven je citeren is niet nodig ;)

Link to comment
Delen op andere websites

kan je het nu spelen dan en net zoals VWO-ER zij verwijder GTA_sa.set eens mischien werkt hij dan wel :)

>>> Door VWO-er: Hoe vriendelijk je het ook bedoelt, ik denk dat de topicstarter vanzelf wel aangeeft of het verholpen is.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Ik draai op Vista BTW ;)

Als Administrator uitvoeren, en je bent klaar.

Rechtermuisknop op de snelkoppeling van San Andreas > Eigenschappen > Tabblad Compatibiliteit > Als Administrator uitvoeren aanvinken, en op Ok drukken. Dat zou alles moet zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...