TheGreenKillers Geplaatst: 1 november 2009 Rapport Geplaatst: 1 november 2009 Hey lidjes Ik heb het topic over Dyom gezien dus ik heb Cleo3 geinstaleert. aleen... als ik hem heb gepacht (met de downgrader ofz) en hem heb geinstaleert crash mm,n san andreas als ik hem via de compact.exe opstart terwijl ik alles goed doe Dus zou iemand me meschien willen helpen met team viewer? Stuur me dan a.u.b. een pb,tje met je msn Bij voor baat dank Reageren
Beagle Geplaatst: 1 november 2009 Rapport Geplaatst: 1 november 2009 Probeer het eens zonder de compact exe, misschien dat dat iets veranderd. Misschien heb je 't verkeerd geinstalleerd, dan zou ik je backups terug zetten en opnieuw proberen (misschien nog met de auto installer van SB website). Reageren
TheGreenKillers Geplaatst: 2 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 november 2009 Probeer het eens zonder de compact exe, misschien dat dat iets veranderd. Misschien heb je 't verkeerd geinstalleerd, dan zou ik je backups terug zetten en opnieuw proberen (misschien nog met de auto installer van SB website). wat is de SB website? Ik heb alles geprobeert eerst gewoon via de normalen .exe en dan de compact.exe Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.