Jump to content

Draadloos toetsenbord met trackbal


NickyHendriks

Recommended Posts

Hallo,

Aangezien mijn zus de DVD speler heeft overgenomen heb ik me opgeofferd om mijn laptop als dvd speler te gebruiken, nouja, ik koos daarvoor (lekker lui doen :puh:), maar nu wil ik dus aangezien mijn laptop dan gewoon bij de andere apparatuur in de kast staat een toetsenbord met ingebouwde trackball kopen, nu heb ik er een voor 50 euro, en ik wil die graag goedkoper.

De bedoeling is om vanuit bed gewoon te kunnen computeren, dan kan ik ook films pauzeren etc. zonder eerst mijn laptop uit de kast te hoeven halen.

Deze wil ik nu gaan kopen: http://www.bol.com/nl/p/notebooks-pc-accessoires/trust-kb-2950-wireless-media-center-keyboard/1003004004727587/index.html#product_images maar dit kan vast en zeker veel goedkoper, nouja er moet vast een dergelijk iets voor goedkoper te krijgen zijn.

De eisen zijn:

  • QWERTY toetsenbord
  • Trackball en linker en rechter muisknop aanwezig
  • Multimedia toetsen aanwezig (indien binnen budget 60 euro)
  • Werkend met Vista en Se7en
  • Indien mogelijk een Numpad aan de zijkant

Graag hulp,

Zamg0d1

Bewerkt: door Zamg0d1
Link to comment
Delen op andere websites

Ja, ik heb besloten om dit toetsenbord bij Azerty te bestellen, dan ben ik 80 cent meer kwijt als ik de verzendkosten erbij reken maar dan duurt het maar 3 dagen ipv 5-7, en ik wil zsm ermee kunnen beginnen, nu wachten op 28 November, zakgeld :eten: Heb nu namelijk maar 35 euro :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Je zal met het typen bij dat toetsenbord wel even moeten wennen. Ik heb zelf een Trust Slimline toetsenbord (kreeg ik erbij toen ik deze pc kreeg (ga later wel een nieuwe kopen)), en net als bij het toetsenbord wat jij hebt uitgekozen zitten de toetsen die meestal bij elkaar zitten (daarbij bedoel ik Home, Page Up en Down, End, etc) rond het toetsenbord heen gesprokkeld, wat ik best wel irritant vind. Ook is de Backspace knop 3 keer zo klein, waardoor ik vaak op de knoppen er naast druk, wat best wel vervelend is.

Ook moet je niet te veel verwachten van de bouwkwaliteit, maar je mag voor die prijs ook niet zoveel verwachten.

Link to comment
Delen op andere websites

Veel alternatieven zijn er niet, en Trust is nu ook weer geen 100% bucht. Ik vond enkel deze:

http://www.azerty.nl/0-1068-217968/adesso-wireless-mini-keyboard-.html

En dat is een mini ding zonder apart numeriek klavier en andere..

En dan nog die 10 euro verzendkosten erbij :-( Anders had ik die gekocht, maar ik heb denk ik geen twee maanden de tijd, of ik schooi 10 euro bij mijn ouders :puh:
Link to comment
Delen op andere websites

Veel alternatieven zijn er niet, en Trust is nu ook weer geen 100% bucht. Ik vond enkel deze:

http://www.azerty.nl/0-1068-217968/adesso-wireless-mini-keyboard-.html

En dat is een mini ding zonder apart numeriek klavier en andere..

Hij zou altijd door kunnen sparen voor een Logitech diNovo Mini. Kost wat, maar dan heb je ook wat. Heeft geen trackball, maar is prima te gebruiken voor werken met je computer via een TV scherm, waarbij je geen bureau hebt.

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

Veel alternatieven zijn er niet, en Trust is nu ook weer geen 100% bucht. Ik vond enkel deze:

http://www.azerty.nl/0-1068-217968/adesso-wireless-mini-keyboard-.html

En dat is een mini ding zonder apart numeriek klavier en andere..

Hij zou altijd door kunnen sparen voor een Logitech diNovo Mini. Kost wat, maar dan heb je ook wat. Heeft geen trackball, maar is prima te gebruiken voor werken met je computer via een TV scherm, waarbij je geen bureau hebt.

En dat kleine rondje rechtsboven is toch een touchpad? Dan ken ik hem namelijk, heb hem eerder gezien, en als ik hem zo bekijk ben ik wel bereid om een maand langer door te sparen want ik vind hem echt te gek mooi en makkelijk.
Link to comment
Delen op andere websites

Veel alternatieven zijn er niet, en Trust is nu ook weer geen 100% bucht. Ik vond enkel deze:

http://www.azerty.nl/0-1068-217968/adesso-wireless-mini-keyboard-.html

En dat is een mini ding zonder apart numeriek klavier en andere..

Hij zou altijd door kunnen sparen voor een Logitech diNovo Mini. Kost wat, maar dan heb je ook wat. Heeft geen trackball, maar is prima te gebruiken voor werken met je computer via een TV scherm, waarbij je geen bureau hebt.

En dat kleine rondje rechtsboven is toch een touchpad? Dan ken ik hem namelijk, heb hem eerder gezien, en als ik hem zo bekijk ben ik wel bereid om een maand langer door te sparen want ik vind hem echt te gek mooi en makkelijk.

makkelijk is nog altijd de vraag he, je zal eraan moeten wennen vanwege de grootte, hoop voor je dat je lange duimen hebt zodat je bij elke toets kan :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...