sean5874 Geplaatst: 1 november 2009 Rapport Geplaatst: 1 november 2009 Hallo, Ik heb vandaag een nieuw filterscript aangemaakt voor mijn freeroam SAMP-server. Het bevat verschillende leuke en nuttige commando's, zoals teleportcommando's, kleur-veranderingen e.d. Alleen doet hij het niet. Het script geeft helemaal geen errors (zelfs geen warnings!) Als ik mijn server start, geeft hij aan dat 'commands.amx' (mijn FSje) is geladen. Maar in-game doet hij het niet. Wie herkent dit probleem? Reageer alsjeblieft, sean5874 Reageren
Rickyboy30 Geplaatst: 1 november 2009 Rapport Geplaatst: 1 november 2009 Hallo, Ik heb vandaag een nieuw filterscript aangemaakt voor mijn freeroam SAMP-server. Het bevat verschillende leuke en nuttige commando's, zoals teleportcommando's, kleur-veranderingen e.d. Alleen doet hij het niet. Het script geeft helemaal geen errors (zelfs geen warnings!) Als ik mijn server start, geeft hij aan dat 'commands.amx' (mijn FSje) is geladen. Maar in-game doet hij het niet. Wie herkent dit probleem? Reageer alsjeblieft, sean5874 Heb je hem wel gedifend als FS ? Reageren
sean5874 Geplaatst: 1 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 november 2009 Gedefined? Wat bedoel je? Ik heb hem wel gecompiled tot een .amx bestand. Reageren
mosweg Geplaatst: 1 november 2009 Rapport Geplaatst: 1 november 2009 Je moet de naam van de filterscript ook toevoegen bij server.cfg en daar achter Filerscripts je filtersript naam toevoegen. Opslaan en je server starten en dan zou het moeten werken Reageren
sean5874 Geplaatst: 1 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 november 2009 Ja, dat heb ik al gedaan, maar nog steeds doet hij niks Reageren
Rickyboy30 Geplaatst: 1 november 2009 Rapport Geplaatst: 1 november 2009 Ja, dat heb ik al gedaan, maar nog steeds doet hij niks er is een lijn in je script. die heet #defined Filterscript Als je die niet hebt... voeg hem dan toe Reageren
sean5874 Geplaatst: 2 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 november 2009 Die staat er al in, nog steeds geen verandering Reageren
Remcconen Geplaatst: 2 november 2009 Rapport Geplaatst: 2 november 2009 Je moet de naam van de filterscript ook toevoegen bij server.cfg en daar achter Filerscripts je filtersript naam toevoegen. Opslaan en je server starten en dan zou het moeten werken Hoeft niet persee. Je kan hem ook via RCON laden. Ja, dat heb ik al gedaan, maar nog steeds doet hij niks er is een lijn in je script. die heet #defined Filterscript Als je die niet hebt... voeg hem dan toe Dat is niet nodig. Ik heb het in ieder geval nog nooit gebruikt en mijn filterscripts werkten altijd. @TS: Wat werkt er allemaal niet? Alle commands niet? Dan heb je misschien een foutje gemaakt in het filterscript. Reageren
sean5874 Geplaatst: 2 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 november 2009 Het filterscript bevat inderdaad alleen maar commands. Toen ik hem heb gemaakt gaf PAWNO geen errors of warnings. Daarna heb ik hem nog een paar keer bijgewerkt, toen gaf hij nog steeds geen errors. Reageren
.Timothy Geplaatst: 2 november 2009 Rapport Geplaatst: 2 november 2009 Dat gedoe met #define filterscript en dus niet #defineD filterscript is alleen nodig als je 'new.pwn' (het bestand wat Pawno opent als je op 'New' klikt) opent/gebruikt. In 'new.pwn' wordt er namelijk gecheckt of 'filterscript' is gedefinieerd. Is dat niet zo, dan wordt er gebruik gemaakt van de callback OnGameModeInit; is dat wel het geval, dan wordt er gebruik gemaakt van de callback OnFilterScriptInit. Kan en wil je je code uit de callback OnPlayerCommandText op pastebin plaatsen? Wellicht dat we je dan beter kunnen helpen. Reageren
sean5874 Geplaatst: 3 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 november 2009 Ik heb het op pastebin geplaatst, de link is: pastebin.comf768f2e4 Reageren
Remcconen Geplaatst: 3 november 2009 Rapport Geplaatst: 3 november 2009 Je had wat fouten in de brackets. Hopelijk is het nu beter: http://pastebin.com/m5fa6d3c7 Reageren
sean5874 Geplaatst: 4 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 november 2009 Nog steeds het zelfde resultaat. Wel zegt de server nu 'Unalbe to load commands.amx'. Hiervoor zei hij niks en deed hij het gwn niet. Misschien zit het probleem in het laden? Reageren
Wanted Geplaatst: 4 november 2009 Rapport Geplaatst: 4 november 2009 Nog steeds het zelfde resultaat. Wel zegt de server nu 'Unalbe to load commands.amx'. Hiervoor zei hij niks en deed hij het gwn niet. Misschien zit het probleem in het laden? Het kan zijn dat je het maximum aantal filterscripts hebt geladen. Het maximum wat je in een server kan draaien is 16 (of 15, weet het niet meer precies). Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.