Jump to content

Zwevende auto's na patches


Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo allemaal!

Ik heb het volgende probleem:

Ik speelde eerst het spel (GTA4 op mijn PC met een Intel core i7, 1.8 GB GTX 260 en 8 GB Ram), zonder updates en dit werkte prima. Toen wou ik online spelen en moest ik dus een update doen van Windows Live.

Toen ik dit had gedaan begonnen de auto's in de verte te zweven. Als de auto's dichterbij komen, dan komen ze weer op de grond.

Ik heb het spel opnieuw geinstalleerd en dit hielp niet. Ik heb hierna de patches 1 voor 1 geprobeerd en dit hielp ook niet. Ook als ik alle graphic opties op maximaal zet, dan helpt het niet.

Duizend maal dank voor de gene die het antwoord hierop weet!

Alvast bedankt!

  • Reacties 63
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • DonB100

    20

  • wesley123

    16

  • coolnniek9

    12

  • ikt

    5

Geplaatst:

Dit heb ik ook gewoon als ik auto's op een afstand zie rijden. Probeer de Viewdistance+Detaildistance eens iets om hoog te schroeven.

Geplaatst:

Dit heb ik ook gewoon als ik auto's op een afstand zie rijden. Probeer de Viewdistance+Detaildistance eens iets om hoog te schroeven.

Bedankt voor je antwoord, maar die opties staan al op maximaal:(

Geplaatst:

Ze zweven inderdaad een paar centimeter boven de grond, en als ze dan dichterbij komen dan 'vallen' ze op de weg. Ook als de auto's van je wegrijden dan gaan ze na ongeveer 20m een stukje omhoog. Je kunt precies zien waar dit punt is, want als de auto's van je wegrijden dan gaan ze allemaal precies op dat een stukje omhoog.

Geplaatst:

dit heeft te maken met de lods, de wegen e.d. verliezen detail en dus kan het gebeuren dat er een offset tussen komt, niks aan te doen behalve draw distance te verhogen

Geplaatst: (bewerkt)

bedankt voor jullie antwoorden...

maar wat zijn lods en wat is offset?

en ik zie nergens draw distance, maar alleen de volgende opties:

post-105449-125649816109_thumb.jpg

Bewerkt: door DonB100
Geplaatst:

daar staan draw(view en detail) distance al op het maximum.

Hoeveel is je fps want in timecyc.dat en visualsettings.dat kun je zulke dingen veranderen.

Geplaatst: (bewerkt)

oké ik open het .dat bestand met kladblok, en dan zie ik overal letters en cijfers....

waar kan ik de fps veranderen?

Bewerkt: door DonB100
Geplaatst:

fps staat voor frames per second, kan je niet veranderen, dat ligt aan je settings en die meot ik weten.

Gebruik ff fraps om dit te weten te komen

Geplaatst:

daar staan draw(view en detail) distance al op het maximum.

Hoeveel is je fps want in timecyc.dat en visualsettings.dat kun je zulke dingen veranderen.

welke settings moet je weten?

wat is fraps?

Geplaatst:

fraps kun je downloaden op www.fraps.com het is een tool waarmee je de frames per second kunt laten zien.

Draai deze tool onder je spel en je ziet in een hoek het aantal fps staan.

Geplaatst:

en wat kunnen we hier dan mee, aangezien je zegt dat we het toch niet kunnen veranderen?

dan weten we hoe goed het spel draait enzo.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...