Jump to content

Zwevende auto's na patches


DonB100

Recommended Posts

Ok ten eerste: Wesley, je behandelt niet iedereen met respect. Mensen die denken een betere oplossing te hebben lul je gelijk uit, terwijl je ze ook vriendelijk kunt corrigeren.

Ten tweede: Niet iedereen is tegen coolnniek9, ik namelijk niet. :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 63
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • DonB100

    20

  • wesley123

    16

  • coolnniek9

    12

  • ikt

    5

Ok ten eerste: Wesley, je behandelt niet iedereen met respect. Mensen die denken een betere oplossing te hebben lul je gelijk uit, terwijl je ze ook vriendelijk kunt corrigeren.

Ik kasn je hier alleen maar gelijk in geven.

Ten tweede: Niet iedereen is tegen coolnniek9, ik namelijk niet. :clown:

Verrader! :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ow, die edit had ik niet gezien, excuses voor die post.

Zoals je gemiddelde fps laat zien is het beeld net soepel, wat ik je gaat uitleggen kan fps eten, dus kan je niet veel verder gaan in de draw distance.

open visualsettings.dat en zoek op:

# Lod distances for vehicles

car.lod.distance.high 20.00

car.lod.distance.low 80.00

Verander deze getallen met 10 erbij ofzo om het effect te testen. zoals het origineel is worden de wagens met vol detail pas in een straal van 20 meter rond je geladen, wat dit veroorzaakt, dit hoger maken verminderd dit effect. de high verdubbelen naar 40 zal niet zo'n groot probleem zijn, dus probeer dat eens, met fraps eronder en kijk of je effect ziet.

Ik ken de extensie .dat niet... ik kan hem openen met kladblok en word, maar niet opslaan daarna.

kladblok zegt:

kan het bestand C:\programfiles (...) visualsettings.dat niet maken.

Controleer of het juiste pad en de juiste bestandsnaam zijn ingevoerd. (daarna kan ik hem alleen opslaan als .txt bestand.

Word zegt:

visualsettings.dat kan functies bevatten die niet compatibel zijn met een tekst zonder opmaak-indeling. Wilt u het document in deze indeling opslaan?

Klik op ja, als u het bestand wilt opslaan.

Klik op nee, als u de opmaak wilt behouden. Sla vervolgens een kopie op in de nieuwste word-indeling.

Bewerkt: door DonB100
Link to comment
Delen op andere websites

Ow, die edit had ik niet gezien, excuses voor die post.

Zoals je gemiddelde fps laat zien is het beeld net soepel, wat ik je gaat uitleggen kan fps eten, dus kan je niet veel verder gaan in de draw distance.

open visualsettings.dat en zoek op:

# Lod distances for vehicles

car.lod.distance.high 20.00

car.lod.distance.low 80.00

Verander deze getallen met 10 erbij ofzo om het effect te testen. zoals het origineel is worden de wagens met vol detail pas in een straal van 20 meter rond je geladen, wat dit veroorzaakt, dit hoger maken verminderd dit effect. de high verdubbelen naar 40 zal niet zo'n groot probleem zijn, dus probeer dat eens, met fraps eronder en kijk of je effect ziet.

Ik ken de extensie .dat niet... ik kan hem openen met kladblok en word, maar niet opslaan daarna.

Krijg je een melding of staat opslaan in het grijs?

Link to comment
Delen op andere websites

Dan moet je een paar folders 'omhoog' tot de map rockstar games, dan zie je erin de map van gta4 en social club, kies hier de eigenschappen van je gta4 map, vink alleen lezen af en druk op toepassen, nu kun je wel opslaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Dan moet je een paar folders 'omhoog' tot de map rockstar games, dan zie je erin de map van gta4 en social club, kies hier de eigenschappen van je gta4 map, vink alleen lezen af en druk op toepassen, nu kun je wel opslaan.

Je krijgt toch een melding als je wilt opslaan dat ie op Alleen-Lezen staat?

Link to comment
Delen op andere websites

Wesley ik heb gedaan wat je zei... de map gta4 is nu niet meer 'alleen lezen'.

Maar ik krijg nog steeds:

kladblok zegt:

kan het bestand C:\programfiles (...) visualsettings.dat niet maken.

Controleer of het juiste pad en de juiste bestandsnaam zijn ingevoerd. (daarna kan ik hem alleen opslaan als .txt bestand.

Word zegt:

visualsettings.dat kan functies bevatten die niet compatibel zijn met een tekst zonder opmaak-indeling. Wilt u het document in deze indeling opslaan?

Klik op ja, als u het bestand wilt opslaan.

Klik op nee, als u de opmaak wilt behouden. Sla vervolgens een kopie op in de nieuwste word-indeling.

Link to comment
Delen op andere websites

Wesley ik heb gedaan wat je zei... de map gta4 is nu niet meer 'alleen lezen'.

Maar ik krijg nog steeds:

kladblok zegt:

kan het bestand C:\programfiles (...) visualsettings.dat niet maken.

Controleer of het juiste pad en de juiste bestandsnaam zijn ingevoerd. (daarna kan ik hem alleen opslaan als .txt bestand.

Word zegt:

visualsettings.dat kan functies bevatten die niet compatibel zijn met een tekst zonder opmaak-indeling. Wilt u het document in deze indeling opslaan?

Klik op ja, als u het bestand wilt opslaan.

Klik op nee, als u de opmaak wilt behouden. Sla vervolgens een kopie op in de nieuwste word-indeling.

Maak een kopie van visualsettings.dat als back-up. Probeer dan eens als .txt file op te slaan.

Bewerkt: door coolnniek9
Link to comment
Delen op andere websites

open het met kladblok, als je klaar bent druk je op CTRL+S dit slaat het bestand op, dus niet opslaan als als je dat soms deed.

Probeer het alleen lezen anders nog een keer af te vinken, misschien heb je het neit op alle bestanden en mappen toegepast in die folder.

Link to comment
Delen op andere websites

Het bestand zelf (visualsettings.dat) is niet met alleen lezen gekenmerkt.

Als ik kijk naar de eigenschappen van de map GTA4 dan zie ik dat de optie 'alleen lezen' niet is aangevinkt, maar het hokje is blauw ingekleurd. Als ik dit weghaal, vraagt ie: toepassen op alle onderliggende mappen. Dan doe ik: ja en gaat ie het kenmerk toepassen.

Hierna is het hokje wéér blauw ingekleurd.

bij ctrl+S krijg ik nog steeds dezelfde melding.

Namelijk:

kan het bestand C:\programfiles (...) visualsettings.dat niet maken.

Controleer of het juiste pad en de juiste bestandsnaam zijn ingevoerd. (daarna kan ik hem alleen opslaan als .txt bestand.

Bewerkt: door DonB100
Link to comment
Delen op andere websites

Kopieër de inhoud en sla het op op je bureublad ( niet onder de naam visualsettings.dat ) Verwijder daarna visualsettings.dat vanuit je gta iv map en dan ook nog uit je prullebak, dat ie compleet van je computer weg is. ( Eventueel Ccleaner gebruiken )

Maak dan weer in je gta iv map een kladblok aan, benoem het visualsettings.dat en sla het op. Ga dan naar de bureaublad waar je de inhoud had opgeslagen in een txt bestand en kopieër het dan naar visualsettings.dat die je net aangemaakt had.

Dan kan je zonder problemen opslaan denk ik...

Probeer eerst de suggestie hierboven van wesley123 :tu:

Bewerkt: door coolnniek9
Link to comment
Delen op andere websites

Mijn computer is beveiligd met een wachtwoord, maar niet opgedeeld in accounts.

Als ik het bestand met een andere naam wil opslaan, kan ik niet kiezen in wat voor extensie. Ik pas het bestand aan (car.lod.distance.high 20 in 40) en dan doe ik opslaan als... kan ik kiezen uit .txt of de optie 'alle bestanden'. Als ik 'alle bestanden' doe, dan zie ik de .dat bestanden enzo ook, en dan klik op visualsettings.dat, om te proberen er een .dat bestand van te maken. Hierna typ ik mod voor de bestandsnaam en als ik dan opslaan doe, zie ik hetvolgende:

C:\programfiles (...) modvisualsettings.txt

u hebt niet de juiste machtiging om bestanden op deze locatie op te slaan. Neem contact op met de beheerder om de juiste machtiging te krijgen.

Wilt u in plaats van deze map de map Documentengebruiken?

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn computer is beveiligd met een wachtwoord, maar niet opgedeeld in accounts.

Als ik het bestand met een andere naam wil opslaan, kan ik niet kiezen in wat voor extensie. Ik pas het bestand aan (car.lod.distance.high 20 in 40) en dan doe ik opslaan als... kan ik kiezen uit .txt of de optie 'alle bestanden'. Als ik 'alle bestanden' doe, dan zie ik de .dat bestanden enzo ook, en dan klik op visualsettings.dat, om te proberen er een .dat bestand van te maken. Hierna typ ik mod voor de bestandsnaam en als ik dan opslaan doe, zie ik hetvolgende:

C:\programfiles (...) modvisualsettings.txt

u hebt niet de juiste machtiging om bestanden op deze locatie op te slaan. Neem contact op met de beheerder om de juiste machtiging te krijgen.

Wilt u in plaats van deze map de map Documentengebruiken?

Ga eens naar de eigenschappen van je GTA IV Map, en bekijk eens of niet heel die complete map op Alleen-Lezen staat :7

Link to comment
Delen op andere websites

Het bestand zelf (visualsettings.dat) is niet met alleen lezen gekenmerkt.

Als ik kijk naar de eigenschappen van de map GTA4 dan zie ik dat de optie 'alleen lezen' niet is aangevinkt, maar het hokje is blauw ingekleurd. Als ik dit weghaal, vraagt ie: toepassen op alle onderliggende mappen. Dan doe ik: ja en gaat ie het kenmerk toepassen.

Hierna is het hokje wéér blauw ingekleurd.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...