coolnniek9 Geplaatst: 12 november 2009 Rapport Geplaatst: 12 november 2009 Het bestand zelf (visualsettings.dat) is niet met alleen lezen gekenmerkt. Als ik kijk naar de eigenschappen van de map GTA4 dan zie ik dat de optie 'alleen lezen' niet is aangevinkt, maar het hokje is blauw ingekleurd. Als ik dit weghaal, vraagt ie: toepassen op alle onderliggende mappen. Dan doe ik: ja en gaat ie het kenmerk toepassen. Hierna is het hokje wéér blauw ingekleurd. :$ Niet goed gelezen Reageren
DonB100 Geplaatst: 12 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 november 2009 ik heb wat geprobeerd ( op eigen initiatief nog wel ) : Ik kon het bestand met de andere naam niet opslaan in dezelfde map. Ik heb gekozen voor de optie 'opslaan in Documenten'. Hierna heb ik het bestand de goede naam gegeven en in de goede map gezet. Hierna voor kopieren en vervangen gekozen, nu heb ik een .dat bestand met distance high 40 in de goede map. Ik ga nu uitproberen. Reageren
coolnniek9 Geplaatst: 12 november 2009 Rapport Geplaatst: 12 november 2009 omg, dat is inderdaad de slimste manier. Nice 1 Reageren
wesley123 Geplaatst: 12 november 2009 Rapport Geplaatst: 12 november 2009 Het bestand zelf (visualsettings.dat) is niet met alleen lezen gekenmerkt. Als ik kijk naar de eigenschappen van de map GTA4 dan zie ik dat de optie 'alleen lezen' niet is aangevinkt, maar het hokje is blauw ingekleurd. Als ik dit weghaal, vraagt ie: toepassen op alle onderliggende mappen. Dan doe ik: ja en gaat ie het kenmerk toepassen. Hierna is het hokje wéér blauw ingekleurd. :$ Niet goed gelezen Dat is nou nog nooit bij jou voorgekomen... Reageren
DonB100 Geplaatst: 12 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 november 2009 oké chill, nu start het spel helemaal niet meer op... hij komt tot het opdrachtpromt achtige zwarte scherm, dit scherm gaat weg en er gebeurd niets meer.... Reageren
wesley123 Geplaatst: 12 november 2009 Rapport Geplaatst: 12 november 2009 patch 4 geinstalleert? Je filelist.pak moet ook gepatcht zijn, ik kan je alleen niet uitleggen hoe je dat meot doen, dat ben ik verleerd, dus zul je even je research moeten doen. Reageren
DonB100 Geplaatst: 12 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 november 2009 ik heb het orginele bestand weer terug gezet, en het spel doet het weer, nog steeds crap natuurlijk. Is het een idee om één van de volgende opties te overwegen: patch 5: http://www.gtaforum.nl/topic/106147-pcnieuwe-patch-tlad-dlc/ Of VisualIV: Je kunt proberen de VisualIV mod te installeren. Daar krijg je betere draw distance en reflectie op auto's van. Reageren
ikt Geplaatst: 13 november 2009 Rapport Geplaatst: 13 november 2009 (bewerkt) Het is R* die zijn engine wil optimaliseren en de frames per second wilt opschroeven door de gedetailleerde auto-ophangingsphysics pas op het laatste moment gaat laden. Daarvoor rijden auto's met voorgeprogrammeerde wegen, net zoals in GTA SA. Alleen gaan ze in GTA SA over op de normale physics wanneer je ze aanraakt, in GTA IV na de patch gebeurt het op een kleinere afstand. Niets aan te doen Pardon voor de gigantische grootte, maar iedereen lijkt mijn posts te negeren omdat ik toevallig een betere hypothese heb gebaseerd op eerdere waarnemingen en standaard gamekennis. Wordt wachten op patch 3 ikt. Jammer. Maar ik zal eens dat ding testen. Zal de resultaten posten. Maar eerst kijken of ik het probleem ook heb. Verwacht screens. Bewerkt: 13 november 2009 door Hanneswasco Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 13 november 2009 Rapport Geplaatst: 13 november 2009 Zijn de kinderen klaar met spelen? Gedraag jullie alstublieft wat volwassener, jullie verpesten heel dit topic met jullie gebekvecht. Alle reacties die niets met dit topic te maken hebben zijn verwijderd en laten we nu terug ontopic gaan. Reageren
ikt Geplaatst: 13 november 2009 Rapport Geplaatst: 13 november 2009 (bewerkt) Nope, geen verschil. Ik heb dat ding 2x zo hoog gezet, no difference. Edit: Ik heb geen idee hoe, maar de patch zorgt ervoor dat mijn handling mods geen invloed meer hebben. :ph34r: Bewerkt: 13 november 2009 door ikt Reageren
DonB100 Geplaatst: 13 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 november 2009 (bewerkt) Het is R* die zijn engine wil optimaliseren en de frames per second wilt opschroeven door de gedetailleerde auto-ophangingsphysics pas op het laatste moment gaat laden. Daarvoor rijden auto's met voorgeprogrammeerde wegen, net zoals in GTA SA. Alleen gaan ze in GTA SA over op de normale physics wanneer je ze aanraakt, in GTA IV na de patch gebeurt het op een kleinere afstand. Niets aan te doen Pardon voor de gigantische grootte, maar iedereen lijkt mijn posts te negeren omdat ik toevallig een betere hypothese heb gebaseerd op eerdere waarnemingen en standaard gamekennis. Wordt wachten op patch 3 ikt. Jammer. Maar ik zal eens dat ding testen. Zal de resultaten posten. Maar eerst kijken of ik het probleem ook heb. Verwacht screens. Nope, geen verschil. Ik heb dat ding 2x zo hoog gezet, no difference. Edit: Ik heb geen idee hoe, maar de patch zorgt ervoor dat mijn handling mods geen invloed meer hebben. :ph34r: Je quote eerst een post van jezelf, dan heb je het over patch 3, je hebt iets 2 x zo hoog gezet... wat bedoel je hier nou eigenlijk mee? Bewerkt: 13 november 2009 door DonB100 Reageren
ikt Geplaatst: 14 november 2009 Rapport Geplaatst: 14 november 2009 Visualsettings autodrawdistance. Reageren
DonB100 Geplaatst: 16 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 november 2009 toch raar eigenlijk heh, ik installeer de patch en het hele spel draait ineens niet goed meer. Ook als ik het hele spel opnieuw installeer, blijven de patches invloed hebben. Waar maken deze patches dan eigenlijk een wijziging in? Reageren
coolnniek9 Geplaatst: 16 november 2009 Rapport Geplaatst: 16 november 2009 toch raar eigenlijk heh, ik installeer de patch en het hele spel draait ineens niet goed meer. Ook als ik het hele spel opnieuw installeer, blijven de patches invloed hebben. Waar maken deze patches dan eigenlijk een wijziging in? Ze maken geen wijzigingen, ze voegen dingen toe aan het spel die later zijn uitgekomen dan het spel zelf. Reageren
Sprunk Geplaatst: 16 november 2009 Rapport Geplaatst: 16 november 2009 toch raar eigenlijk heh, ik installeer de patch en het hele spel draait ineens niet goed meer. Ook als ik het hele spel opnieuw installeer, blijven de patches invloed hebben. Waar maken deze patches dan eigenlijk een wijziging in? Ze maken geen wijzigingen, ze voegen dingen toe aan het spel die later zijn uitgekomen dan het spel zelf. Mag ik vragen waar jij nu eigenlijk mee bezig bent? Je geeft graag overal advies maar verstand van dingen hebben doe je totaal niet. 9 van de 10 keer is je advies dan ook gewoon fout. Net als nu. Met alle respect, maar je weet niet eens hoe je kan vinden welk geheugen in je PC zit, je weet niet wat Azerty is (Azerty is een hardware-webwinkel en een toetsenbord indeling), sterker nog, je weet niet eens wat een patch is, zo blijkt. Een patch is namelijk een klein stukje software om fouten op te lossen en dingen toe te voegen aan iets. Volgens mij betekend een fout oplossen dat je iets wijzigt, of niet? En met de patches van GTA IV zijn diverse dingen gewijzigd. Bijvoorbeeld de engine waardoor je, nadat je na de patch hebt geinstalleerd, meer FPS krijgt. Dat is een wijziging in de engine. Een nog makkelijker voorbeeld. Het schermpje waarin staat "... heeft zich aangemeld" verschijnt bij patch 4 bovenin je scherm, in plaats van onderin. Lijkt mij toch een behoorlijke wijziging of niet? Gaarne dus alleen reageren op vragen waar je een antwoord op weet, en niet waar je een antwoord op denkt te weten. Dat is wel zo fijn voor de vragen steller. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.