Jump to content

Zwevende auto's na patches


DonB100

Recommended Posts

toch raar eigenlijk heh, ik installeer de patch en het hele spel draait ineens niet goed meer.

Ook als ik het hele spel opnieuw installeer, blijven de patches invloed hebben.

Waar maken deze patches dan eigenlijk een wijziging in?

Ze maken geen wijzigingen, ze voegen dingen toe aan het spel die later zijn uitgekomen dan het spel zelf.

Mag ik vragen waar jij nu eigenlijk mee bezig bent? Je geeft graag overal advies maar verstand van dingen hebben doe je totaal niet. 9 van de 10 keer is je advies dan ook gewoon fout. Net als nu.

Met alle respect, maar je weet niet eens hoe je kan vinden welk geheugen in je PC zit, je weet niet wat Azerty is (Azerty is een hardware-webwinkel en een toetsenbord indeling), sterker nog, je weet niet eens wat een patch is, zo blijkt. Een patch is namelijk een klein stukje software om fouten op te lossen en dingen toe te voegen aan iets. Volgens mij betekend een fout oplossen dat je iets wijzigt, of niet? En met de patches van GTA IV zijn diverse dingen gewijzigd. Bijvoorbeeld de engine waardoor je, nadat je na de patch hebt geinstalleerd, meer FPS krijgt. Dat is een wijziging in de engine. Een nog makkelijker voorbeeld. Het schermpje waarin staat "... heeft zich aangemeld" verschijnt bij patch 4 bovenin je scherm, in plaats van onderin. Lijkt mij toch een behoorlijke wijziging of niet?

Gaarne dus alleen reageren op vragen waar je een antwoord op weet, en niet waar je een antwoord op denkt te weten. Dat is wel zo fijn voor de vragen steller. ^_^

Ja dat wou ik bewerken, het maakt wijzigingen en het voegt dingen toe.

En hou die grote bekkie eens effe alstjeblieft dicht, je loopt hier een heel stuk uit te typen waar niemand in geïnteresseerd is terwijl je ook gewoon kan zeggen dat er iets niet klopt.

Je moet zeker nog volwassen worden of niet?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 63
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • DonB100

    20

  • wesley123

    16

  • coolnniek9

    12

  • ikt

    5

toch raar eigenlijk heh, ik installeer de patch en het hele spel draait ineens niet goed meer.

Ook als ik het hele spel opnieuw installeer, blijven de patches invloed hebben.

Waar maken deze patches dan eigenlijk een wijziging in?

Ze maken geen wijzigingen, ze voegen dingen toe aan het spel die later zijn uitgekomen dan het spel zelf.

Mag ik vragen waar jij nu eigenlijk mee bezig bent? Je geeft graag overal advies maar verstand van dingen hebben doe je totaal niet. 9 van de 10 keer is je advies dan ook gewoon fout. Net als nu.

Met alle respect, maar je weet niet eens hoe je kan vinden welk geheugen in je PC zit, je weet niet wat Azerty is (Azerty is een hardware-webwinkel en een toetsenbord indeling), sterker nog, je weet niet eens wat een patch is, zo blijkt. Een patch is namelijk een klein stukje software om fouten op te lossen en dingen toe te voegen aan iets. Volgens mij betekend een fout oplossen dat je iets wijzigt, of niet? En met de patches van GTA IV zijn diverse dingen gewijzigd. Bijvoorbeeld de engine waardoor je, nadat je na de patch hebt geinstalleerd, meer FPS krijgt. Dat is een wijziging in de engine. Een nog makkelijker voorbeeld. Het schermpje waarin staat "... heeft zich aangemeld" verschijnt bij patch 4 bovenin je scherm, in plaats van onderin. Lijkt mij toch een behoorlijke wijziging of niet?

Gaarne dus alleen reageren op vragen waar je een antwoord op weet, en niet waar je een antwoord op denkt te weten. Dat is wel zo fijn voor de vragen steller. ^_^

Ja dat wou ik bewerken, het maakt wijzigingen en het voegt dingen toe.

En hou die grote bekkie eens effe alstjeblieft dicht, je loopt hier een heel stuk uit te typen waar niemand in geïnteresseerd is terwijl je ook gewoon kan zeggen dat er iets niet klopt.

Je moet zeker nog volwassen worden of niet?

waarom oeten wij onze mond dichthouden?

Het blijft gewoon irritant hoe jij advies probeert te geven maar dat weinig wat jij zegt ook klopt. Vervolgens word hier op gewezen door middel van een kirtische(met kritiek is niks mis mee, als het op de goede manier, zoals hier, word gedaan) post

Vervolgens kom jij met je grote muil weer aanzetten en lok je de 7e ruzie deze week alweer uit.

Tief nu aub eens op van het forum, je haalt he tbloed onder iedereens nagels vandaan.

Link to comment
Delen op andere websites

INFO UPDATE

Op GTAForums.com (engelse GTA forum) zijn er geruchten dat deze patch eigenlijk geen goede patch is, R* heeft deze naar GFWL gestuurd om deze te testen en een of andere oen bij GFWL releasde deze, waarna R* ook de patch moest releasen. R* kondigde de afgelopen 4 keren aan dat de patch dingen deed, maar hier gebeurde niets. Ze bezoeken sinds de patch is uitgekomen wel weer de forums.

Aangezien deze patch voor meer problemen zorgt dan die oplost kan het bovenstaande inderdaad het geval zijn.

Een coolnniek9, wil je alsjeblieft ophouden met informatie geven waar niemand maar ook iets aan heeft? Bijna iedereen googled zich rot om iemand te helpen, kom jij aan met je gedachtenspinsels. Verbaast me dat je global mod bent @ jeweetwel. Wie heeft dat eigenlijk gedaan? Ik of de andere?

Bewerkt: door ikt
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...