Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

hey kan iemand een kraan mod maken je weet wel een 50 ton kraan waarmee je alles kan slopen autos huizen,weg borden kan iemand zo wat maken?[met cheat code] in nummers.

>>> Door Hanneswasco: Verplaatst naar Modding forum.<<<

Bewerkt: door Hanneswasco
Geplaatst:

kan niet.

kan wel als je het kent...

nou leg het eens uit dan.

Het kan namelijk niet, huizen kunnen niet gesloopt worden namelijk.

Geplaatst:

kan niet.

ja dat niet.. maar ik heb een kraan nodig,

Geplaatst:

kan niet.

Hij zegt ook niet dat hij huizen wil slopen . Hij zegt dat hij een kraan wilt die in de echte wereld dient om huizen te slopen ... En trouwens , voor welke GTA is dit ?

• 2 weken later...
Geplaatst:

kan niet.

Hij zegt ook niet dat hij huizen wil slopen . Hij zegt dat hij een kraan wilt die in de echte wereld dient om huizen te slopen ... En trouwens , voor welke GTA is dit ?

VOOR GTA IV PC.

Zou willen, maar in de tijd dat zo'n mod gemaakt is, kan men minstens vier topkwaliteit total conversions maken. Élk object moeten namelijk sloopbaar gemaakt worden. Wat een hele klus is met particles en animaties en dergelijke zooi. Vergeet het maar dat er ooit zo'n mod komt.

Bewerkt: door Basssss

en als je nou eens die van SA converteert naar IV met particles en al(die kraan dan)? :?

Bewerkt: door gta vcs-freak
Geplaatst:

In GTA4 kan je ook niet elk huis slopen dus daar zie ik 't nut niet van in. Zoiezo is het óók een hele klus om SA naar IV om te zetten, met de tools van nu zelfs bijna niet mogelijk.

Geplaatst:

In GTA4 kan je ook niet elk huis slopen dus daar zie ik 't nut niet van in. Zoiezo is het óók een hele klus om SA naar IV om te zetten, met de tools van nu zelfs bijna niet mogelijk.

dan moet iemand een nieuwe tool ontwikkelen, maar waarom al die moeite voor één kraan :?

het is gewoon(bijna)onmogelijk denk ik.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...