Jump to content

Half life 2 classic geen cd key bijgeleverd

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo !

Ik heb laast bij bol.com half life 2 classic gekocht toen ik hem open deed viel mij al iets op dat er geen cd key bij zat.

Maar goed , heb hem toen geinstaleerd dat ging vlekkeloos.2 games zijn er geinstaleerd HL2+Counter strike source.Achter allebei de spellen staat Pre-load complete???.

Ik klikte er op opeens stond er dat ik de spellen moest kopen maar dan via steam :S snap ik niet ik heb het spel al gekocht dus raare boel.

Als iemand dit eerder heeft meegemaakt en die de oplossing weet , ben ik je daar dankbaar voor.

Met vriendelijk groet

Klaas.

Geplaatst:

Staan er geen CD-Keys op de achterkant van het boekje(als dat erbij zit)?

nee er zat ook geen boekje bij ik heb de hoes eens in het ligt gehouden en zag dat er een sticker is verwijderd aan de binnenkent waar de cd zit maar vind ik raar omdat het spel gesealed was in plastic :/

Geplaatst:

Staan er geen CD-Keys op de achterkant van het boekje(als dat erbij zit)?

nee er zat ook geen boekje bij ik heb de hoes eens in het ligt gehouden en zag dat er een sticker is verwijderd aan de binnenkent waar de cd zit maar vind ik raar omdat het spel gesealed was in plastic :/

Als ik jou was zou ik gewoon Bol.com bellen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...