Klaasvaak-nl Geplaatst: 1 november 2009 Rapport Geplaatst: 1 november 2009 Hallo ! Ik heb laast bij bol.com half life 2 classic gekocht toen ik hem open deed viel mij al iets op dat er geen cd key bij zat. Maar goed , heb hem toen geinstaleerd dat ging vlekkeloos.2 games zijn er geinstaleerd HL2+Counter strike source.Achter allebei de spellen staat Pre-load complete???. Ik klikte er op opeens stond er dat ik de spellen moest kopen maar dan via steam :S snap ik niet ik heb het spel al gekocht dus raare boel. Als iemand dit eerder heeft meegemaakt en die de oplossing weet , ben ik je daar dankbaar voor. Met vriendelijk groet Klaas. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 1 november 2009 Rapport Geplaatst: 1 november 2009 Staan er geen CD-Keys op de achterkant van het boekje(als dat erbij zit)? Reageren
Klaasvaak-nl Geplaatst: 1 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 november 2009 Staan er geen CD-Keys op de achterkant van het boekje(als dat erbij zit)? nee er zat ook geen boekje bij ik heb de hoes eens in het ligt gehouden en zag dat er een sticker is verwijderd aan de binnenkent waar de cd zit maar vind ik raar omdat het spel gesealed was in plastic :/ Reageren
Djmaddox Geplaatst: 1 november 2009 Rapport Geplaatst: 1 november 2009 Staan er geen CD-Keys op de achterkant van het boekje(als dat erbij zit)? nee er zat ook geen boekje bij ik heb de hoes eens in het ligt gehouden en zag dat er een sticker is verwijderd aan de binnenkent waar de cd zit maar vind ik raar omdat het spel gesealed was in plastic :/ Als ik jou was zou ik gewoon Bol.com bellen. Reageren
Klaasvaak-nl Geplaatst: 1 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 november 2009 ja dat zal ik eens zkers doen want ik vind dit toch echt raar . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.