wijkie Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 Kan iemand mij vertellen waar ik mijn voortgang kan saven? Ben sinds gisteren begonnen en ben met e fiets naar CJ gereden. Wordt nu achtervolgd door een auto. Is er ergens een plaats (zoals in vice city) waar je kan saven? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Aloyz Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 je moet eerst die missie waar je nu mee bezig bent afmaken, dan kan je het saven in het huis van CJ, maar dat word allemaal uitgelegd op het eind van de missie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
el burro Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 (bewerkt) Kan iemand mij vertellen waar ik mijn voortgang kan saven?Ben sinds gisteren begonnen en ben met e fiets naar CJ gereden. Wordt nu achtervolgd door een auto. Is er ergens een plaats (zoals in vice city) waar je kan saven? je kan saven in the jonson house dat is waar je de eerste missie's krijgt als het goed is staat er in de map cj het is in de buurt Ganton er staat en gele marker voor de duer loop in de marker en ga naar binnen dan moet je recht door lopen en in de save button gaan staan de rest spreekt voor zich Bewerkt: 12 juni 2005 door el burro Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wijkie Geplaatst: 12 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 Ok, bedankt ik had het inmiddels gevonden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 later kun je ook zoals in VC saven in andere huizen die op je plattegrond als zo'n save button staat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Exconent Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 Ok, bedankt ik had het inmiddels gevonden oke mooizo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.