Jump to content

Met wat en waar moet deze beginner beginnen?

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Ik wil leren graphics maken. Nou heb ik twee vragen: Ik heb 'Adobe Photoshop Elements 6.0' en 'Photoshop 7.0' tot mijn beschikking. Welke van de twee raden jullie mij aan om het beste resultaat te krijgen? Denk hierbij aan een render plaatsen, veel brushes en effecten. Kan iemand ook tutorial links geven naar bijv. hoe je een render plaatst, effecten gebruikt enz.? Dus tutorials voor een beginner. Ik snap dus werkelijk niks, je moet daarop klikken en daarop en daarop. Ik maakte vroeger signature's met alleen effecten, border en tekst met plaatje. (Die ik overigens gewoon van een afbeelding hebt verkleind heb tot een formaat van een signature.)

Mvg, :)

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo,

Ik wil leren graphics maken. Nou heb ik twee vragen: Ik heb 'Adobe Photoshop Elements 6.0' en 'Photoshop 7.0' tot mijn beschikking. Welke van de twee raden jullie mij aan om het beste resultaat te krijgen? Denk hierbij aan een render plaatsen, veel brushes en effecten. Kan iemand ook tutorial links geven naar bijv. hoe je een render plaatst, effecten gebruikt enz.? Dus tutorials voor een beginner. Ik snap dus werkelijk niks, je moet daarop klikken en daarop en daarop. Ik maakte vroeger signature's met alleen effecten, border en tekst met plaatje. (Die ik overigens gewoon van een afbeelding hebt verkleind heb tot een formaat van een signature.)

Een handige beginners tutorial : Klik

Een lijst van handige tutorials : Klik

Maar je zegt dat je niks snapt , dat je dar op moet klikken en daar op , ... Maar dat IS graphics maken ... Dus dat zal je moeten leren !

Bewerkt: door Dakendak
Geplaatst:

Hallo,

Maar je zegt dat je niks snapt , dat je dar op moet klikken en daar op , ... Maar dat IS graphics maken ... Dus dat zal je moeten leren !

Bedankt! Mijn outcome:

fera078.png

Geplaatst:

Hallo,

Bedankt! Mijn outcome:

fera078.png

Nice , alleen dezelfde minpuntjes als bij mij : De linkerkant is wat leeg . En ja , dit is ook bij de tutorial ;) . . Was de tekening vanzelf zo licht ? Ik denk dat je een foutje hebt gemaakt en de tekening zelf ook verlicht ;) . Voor de rest goed gedaan ! 8/10 !

Geplaatst:

Die tekening (render) heb ik zelf licht gemaakt, zodat het paste bij de achtergrond. Kwam er pas later achter dat je ook een randje kon doen om je render. Maar bedankt voor je rate!

Geplaatst:

Ik zal je signature dan ook nog maar raten. ;)

De render had je niet lichter moeten maken, hij is nu overbelicht geraakt. De border om je render verpest ook de achtergrond erg, want je render springt er erg bovenuit, wat juist niet de bedoeling is bij een signature. Dit hetzelfde bij de tekst, de border eromheen verpest het een beetje. Overigens vind ik de gradient op de tekst wel leuk, maar had je ook achterwegen kunnen houden.

Dit is je eerste signature? Zoals ik nu al opmerk ben je veel dingen aan het uittesten. Dat kan je zien aan de gradient en borders. Dat is juist goed, zo leer je ook meer van Photoshop en het maken van signature's. Ik adviseer je in de toekomst zo veel mogelijk tutorials te volgen. Je zult nieuwe technieken leren om je nog beter te maken met Photoshop.

Geplaatst:

De render had je niet lichter moeten maken, hij is nu overbelicht geraakt. De border om je render verpest ook de achtergrond erg, want je render springt er erg bovenuit, wat juist niet de bedoeling is bij een signature. Dit hetzelfde bij de tekst, de border eromheen verpest het een beetje. Overigens vind ik de gradient op de tekst wel leuk, maar had je ook achterwegen kunnen houden.

Dit is je eerste signature? Zoals ik nu al opmerk ben je veel dingen aan het uittesten. Dat kan je zien aan de gradient en borders. Dat is juist goed, zo leer je ook meer van Photoshop en het maken van signature's. Ik adviseer je in de toekomst zo veel mogelijk tutorials te volgen. Je zult nieuwe technieken leren om je nog beter te maken met Photoshop.

Bedankt, heb nu snel even een nieuwe gemaakt. Ben alleen de border vergeten:

29424168.png

C&C?

Geplaatst:

Bedankt, heb nu snel even een nieuwe gemaakt. Ben alleen de border vergeten:

29424168.png

C&C?

Ja is ook mooi , maar ben je van plan er veel te maken ? Maak dan net zoals mij een collection maken

Geplaatst:

Leuke signatures hoor, maar dit is de Helpdesk en dus niet de Showroom. Heb je problemen met aspecten in GFX-programma's als Photoshop, dan kun je hier terecht. Alle signatures (waar je onzeker over bent) kunnen toch echt in de Graphics Showroom terecht door middel van een eigen topic.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...