Jump to content

Internetprobleem PS3

Recommended Posts

Geplaatst:

Hee hallo.

Op de PS3 zit ik regelmatig te internetten, en af en toe ben ik ook wel een filmpje op aan het zoeken op sites als Youtube. Korte tijd geleden zijn echter alle profielen op Youtube min of meer geupdate wat op mijn PS3 tot gevolg heeft dat het refreshen irritant word. Als ik naar een filmpje kijk of een liedje luister op youtube en ik luister of bekijk dit níet via het kanaal, heb ik geen probleem. Als ik een video wil bekijken via het kanaal van de gebruiker, refresht ie echter iedere één á 2 seconden, met als irritante gevolg dat zodra ik scroll, ik weer terugverwezen word naar de bovenzijde van deze pagina. Ook als ik bijvoorbeeld op het kanaal zelf op de grote video klik om hem te bekijken, refresht de pagina zich dusdanig vaak dat het irritant wordt. Wil ik bij een gebruiker kijken of er meer videos zijn die mij aanspreken, stuit ik op hetzelfde probleem.

Mijn vraag is nu of ik het refreshen op de een of andere manier uit kan zetten ergens bij de Internetopties van de PS3 (driehoekje), of bij de instellingen van de PS3 zelf, en zoja, hoe ik dit dan doe. Andere mooie oplossing zou zijn als ik terugkan gaan naar het oude Youtube (ter duidelijkheid gebruik ik geen Youtube XL, omdat me dit helemaal irritant is), waarbij het niet zo is dat de videolijst naast het grote videoscherm staat, maar eronder, zoals vanouds.

Mijn dank is groots,

mijn groeten ook,

groeten van Wienish.

Geplaatst:

Verwijder je cache.

Hoe? :$ Sorry voor de domme vraag.

Mijn PS3 staat nu niet aan maar ik zal het proberen. Ga naar Internet en druk driehoekje. Dan moet bovenaan op instellingen ofzo drukken en dan kan privacy dingen cache en cookies verwijderen.

Geplaatst: (bewerkt)

Verwijder je cache.

Hoe? :$ Sorry voor de domme vraag.

Mijn PS3 staat nu niet aan maar ik zal het proberen. Ga naar Internet en druk driehoekje. Dan moet bovenaan op instellingen ofzo drukken en dan kan privacy dingen cache en cookies verwijderen.

Gevonden bij Gereedschappen. Hartelijk dank!

Edit: ik heb 't probleem nog altijd.

Bewerkt: door Wienish
Geplaatst:

Verwijder regelmatig je cache. Ik had laatst 5 gb verspild aan p0rn video's zonder dat ik het zelf door had :clown:

Als ik 't regelmatig verwijder, heb ik er NU weinig aan he ;) Ik wil eigenlijk liever nú van 't probleem af.

Geplaatst:

Ik herinner me opeens welk probleem je bedoeld. Met dat scrollen toch?

Heb het zelfde probleem. Je kan via www.metacafe.com Youtube filmpjes aanklikken.

Geplaatst:

Ik herinner me opeens welk probleem je bedoeld. Met dat scrollen toch?

Heb het zelfde probleem. Je kan via www.metacafe.com Youtube filmpjes aanklikken.

Metacafe ken ik, vind 't alleen nogal omslachtig. Het is inderdaad een tussenoplossing, maar ik ben Wienish, ik wil van 't probleem af, niet ermee leren leven ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...