Jump to content

Een vraag over Balled of Gay Tony

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb sinds kort Grand Theft Auto: Episodes from Liberty City.

Als ik over een korte tijd Grand Theft Auto IV uit heb ga ik die spelen.

Moet je eerst The Lost and Damned spelen, of kan je ook met Balled of Gay tony beginnen,

zonder spoilers, of verwarring in het verhaal? Of is het gewoon het leukste om met The lost

and Damned te beginnen?

Greetz,

Jeannot

Geplaatst: (bewerkt)

Wel, aangezien TLaD eerst is uitgebracht is het wel logisch dat je die eerst speelt, ook speelt TBoGT zoch iets later op de tijdlijn af dan TLaD, dus raad ik je aan om met The Lost and Damned te beginnen :) , maar natuurlijk kan je ook met TBoGT beginnen :7 .

Bewerkt: door Hearv94
Geplaatst:

Wel, aangezien TLaD eerst is uitgebracht is het wel logisch dat je die eerst speelt, ook speelt TBoGT zoch iets later op de tijdlijn af dan TLaD, dus raad ik je aan om met The Lost and Damned te beginnen :) , maar natuurlijk kan je ook met TBoGT beginnen :7 .

het beste kan je denk ik met Gta IV zelf beginnen maar aangezien je die nog niet hebt..

ik snap natuurlijk wel dat jij episodes from liberty city niet kan laten liggen tot je gta IV hebt 0_0

Geplaatst:

het beste kan je denk ik met Gta IV zelf beginnen maar aangezien je die nog niet hebt..

ik snap natuurlijk wel dat jij episodes from liberty city niet kan laten liggen tot je gta IV hebt 0_0

Hij zegt dat hij het gaat spelen als hij IV uitheeft, wat wil zeggen dat hij IV dus al heeft gespeelt :7 .

Geplaatst:

Hij zegt dat hij het gaat spelen als hij IV uitheeft, wat wil zeggen dat hij IV dus al heeft gespeelt :7 .

Sorry ik had het verkeerd gelezen ik dacht dat er stond als hij IV binnenkrijgt

Geplaatst:

ik zou met TBoGT beginnen omdat het in mijn ogen er leuker uitziet, maar het blijft natuurlijk jou spel, dus je kan evengoed met TLaD beginnen

Geplaatst:

Als ik jou was zou ik beginnen met TLaD, omdat die begint waar Niko's verhaal ook ongeveer begint. Het verhaal van Luis loopt vanaf Three Leaf Clover, dus als je het in volgorde wil spelen, moet je beginnen met TLaD ;).

Geplaatst:

Ook ik heb vorige week EoLC gekocht. Ik ben begonnen met TLaD omdat die als eerste was uitgebracht. Pas als ik die voor 100 % heb uitgespeeld ga ik aan TBoGT beginnen.

Geplaatst:

ik heb gta 4 nog niet uitgespeeld maar ik ben wel bij Tree leaf clover geweest

ik kan mezelf wel beloven dat ik eerst TLaD storyline helemaal uitspeel

zonder meteen aan TBoGT te beginnen :puh:

maar dat kan ik nog geen dag vol houden :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...