-Omar- Geplaatst: 2 november 2009 Rapport Geplaatst: 2 november 2009 Hallo Als ik de move tool gebruik om een andere afbeelding in mijn afbeelding te doen wordt de afbeelding die ik in mijn afbeelding doe (ingewikkeld he ) grayscale. Weet iemand hoe dit komt en hoe ik dit kan verhelpen? Hartstikke bedankt! Omar Reageren
Silverbyte Geplaatst: 2 november 2009 Rapport Geplaatst: 2 november 2009 Als je een nieuw document opent, zorg dan dat de 'Color Mode' op 'RGB Color' ingesteld staat. Waarschijnlijk staat deze namelijk ingesteld op 'Grayscale', waardoor al je afbeeldingen dus in grijstinten weergegeven worden. Een andere oorzaak kan de 'Image mode' zijn. Ga hiervoor naar 'Image', 'Mode' en kies voor 'RGB Color'. Veel succes! Reageren
-Omar- Geplaatst: 2 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 november 2009 Bedankt voor je reactie maar het werkt niet. De afbeelding is nog in zijn originele kleur totdat ik hem met de move tool naar een ander plaatje doe . Bedankt! Reageren
Eli R Geplaatst: 2 november 2009 Rapport Geplaatst: 2 november 2009 Bedankt voor je reactie maar het werkt niet. De afbeelding is nog in zijn originele kleur totdat ik hem met de move tool naar een ander plaatje doe . Bedankt! Ben je er zeker van dat je 'andere plaatje' niet op Grayscale staat? Ookal staat het plaatje dat je wilt slepen wel in RGB-modus? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.