fera078 Geplaatst: 2 november 2009 Rapport Geplaatst: 2 november 2009 (bewerkt) Counterstrike FIFA and PES for life! Erg clean Bewerkt: 5 november 2009 door fera078 Reageren
Dakendak Geplaatst: 2 november 2009 Rapport Geplaatst: 2 november 2009 Een versie 2: Mooit gedaan , al vond ik de eerste wat leeg in het midden . Maar je post al je berichten best eens apart in het forum en dan nog een sin de hoofdpost Reageren
fera078 Geplaatst: 5 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 november 2009 *update* FIFA and PES for life! Erg clean Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 8 november 2009 Rapport Geplaatst: 8 november 2009 *update* FIFA and PES for life! Erg clean Ik vind dat je wel iets meer met die erg clean had kunnen doen, hij is nu een beetje simpel Reageren
Cabyon Geplaatst: 9 november 2009 Rapport Geplaatst: 9 november 2009 Fera, aangezien er toch wel wat beschamende comments zijn, en je signatures echt niet mis zijn, zal ik ze even gaan raten. 1: Counterstrike: Dit is op zich een goede signature. De renders zijn goed geplaatst, alleen ziet de linkse render (het vallende figuurtje) er een beetje raar uit met de combinatie met de border. De achtergrond is wat te soft, waarmee ik te saai bedoel. Pak dan iets van deze site, waar ze prima textures en achtergronden hebben. De text is goed, maar te veel mee gespeeld. Hij kleurt overigens wel goed bij de achtergrond. 2: Fifa and PES for Life! Dit is ook een goede signature. De renders zijn goed geplaatst, de schaduw achter Messi is leuk gedaan, maar de achtegrond is weer niet eens helemaal perfect zou ik zeggen, en probeer ook is wat met brushes te werken. Het lettertypefont is goed, alleen best wel moeilijk lezen met zo'n achergrond. 3: Erg Clean In tegenstelling tot Dakendak is deze best wel 'origineel' hoor ik zeggen. Ik vind het een prima signature, niks op aan te merken, alleen er is bijna helemaal niks mee gedaan... Maar ik zie het maar als een soort experimentje, al zou je er nog wel tekst bij kunnen voegen. Verder leuke signature's, KUTGW! Reageren
Loyer Geplaatst: 3 december 2009 Rapport Geplaatst: 3 december 2009 Vind er niet zoveel aan man sorry. De eerste 2 zijn een beetje hetzelfde en ik vind ze gewoonweg niet zo mooi. En die derde is gwn een stok met een filter die ik ook neit zo mooi vind... Deze comment wordt tog verwijderd dus lees snel later Reageren
flippie13 Geplaatst: 3 december 2009 Rapport Geplaatst: 3 december 2009 (bewerkt) Plaats je render in het midden, blend hem mooi in in een stock, gooi d'r nog wat effecten doorheen en je hebt iets moois. Bij jou gaat het al fout bij de 1ste stap :$ Omdat je je render rechts plaatst, word het links weer een leeg vlak en vice versa. Probeer eens een tut te volgen die met veel effecten werkt, gooi jezelf eens in het diepe, ga op een onderzoekingstocht door het land van de photoshop. als ik deze moet rate geef ik het een 5.5/10, inderdaad, net een voldoende. Bewerkt: 3 december 2009 door flippie13 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.