Dakendak Geplaatst: 2 november 2009 Rapport Geplaatst: 2 november 2009 Hey , ik heb de helmet mod voor gta sa geinstalleerd , maar hij werkt niet . Ik heb GTA SA al gepatched , en ik heb ook CLEO al . Maar hij werkt niet . Kan iemand me een goede download-link geven , of mij helpen zodat hij wel werkt ? Alvast Bedankt ! Reageren
WaRioRZ Geplaatst: 2 november 2009 Rapport Geplaatst: 2 november 2009 Hey , ik heb de helmet mod voor gta sa geinstalleerd , maar hij werkt niet . Ik heb GTA SA al gepatched , en ik heb ook CLEO al . Maar hij werkt niet . Kan iemand me een goede download-link geven , of mij helpen zodat hij wel werkt ? Alvast Bedankt ! Dat patchen is juist het probleem. Veel mods werken alleen met v1.0 Reageren
Dakendak Geplaatst: 2 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 november 2009 Hey , ik heb de helmet mod voor gta sa geinstalleerd , maar hij werkt niet . Ik heb GTA SA al gepatched , en ik heb ook CLEO al . Maar hij werkt niet . Kan iemand me een goede download-link geven , of mij helpen zodat hij wel werkt ? Alvast Bedankt ! Dat patchen is juist het probleem. Veel mods werken alleen met v1.0 Maar ik heb het gepatched zodat het gemod kan worden ! Reageren
Exoit Geplaatst: 2 november 2009 Rapport Geplaatst: 2 november 2009 Graag even precies vermelden wat voor een probleem je hebt. Dan kunnen we je verder helpen. Dus niet: Het werkt niet. Reageren
Dakendak Geplaatst: 2 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 november 2009 (bewerkt) Sorry ! Nou , dus ik heb de mod geinstalleerd , en je moet normaal gezien op Y drukken , en dan zet hij z'n helm op . Maar bij mij doet hij dus niets ! Hij zet de helm niet op . Ik kan wel nog verderspelen , dus geen crashes ofzo . EDIT: Hij werkt nu wel , maar ik crash altijd . MAar ik weet nu welke mods werken en welke niet werken ... Ik zal GTA SA maar eens herinstalleren . Toch bedankt voor de moeite ! Case closed Bewerkt: 2 november 2009 door Dakendak Reageren
Beagle Geplaatst: 3 november 2009 Rapport Geplaatst: 3 november 2009 En voor de volgende keer: Patchen is het updaten naar een nieuwe versie en downgraden is zorgen dat je een lagere versie krijgt. Vandaar de verwarring . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.