Nivardh Geplaatst: 2 november 2009 Rapport Geplaatst: 2 november 2009 Heey mensen, weet iemand of er al eens mod is gemaakt voor gta iv, waarmee je Nederlands ondertiteling kunt instellen? Dit zou namelijk wel een stuk makkelijker zijn! Reageren
Dieko Geplaatst: 2 november 2009 Rapport Geplaatst: 2 november 2009 Heey mensen, weet iemand of er al eens mod is gemaakt voor gta iv, waarmee je Nederlands ondertiteling kunt instellen? Dit zou namelijk wel een stuk makkelijker zijn! Er is op het forum al iemand mee bezig. Klik hier Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 2 november 2009 Rapport Geplaatst: 2 november 2009 Een NL ondertiteling... Wat heb je er eigenlijk aan? (tenminste voor degenen die geen Engels kunnen) Reageren
Dieko Geplaatst: 2 november 2009 Rapport Geplaatst: 2 november 2009 Een NL ondertiteling... Wat heb je er eigenlijk aan? (tenminste voor degenen die geen Engels kunnen) Je vraagt iets aan jezelf en antwoord ook nog eens,das is zeer knap Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 2 november 2009 Rapport Geplaatst: 2 november 2009 Een NL ondertiteling... Wat heb je er eigenlijk aan? (tenminste voor degenen die geen Engels kunnen) Je vraagt iets aan jezelf en antwoord ook nog eens,das is zeer knap + nog dat veel mensen het leuker en makkelijker vinden dan dat het in het engels staat ookal kan je wel engels praten en lezen,ik vind het ook leuker als er nederlandse ondertiteling staat in een spel of film terwijl ik wel engelskan verstaan. Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 3 november 2009 Rapport Geplaatst: 3 november 2009 ik vind een NL ondertiteling ook erg handig ik had het ook bij gta sa en ik bereep het verhaal beter met dat mod Reageren
Dakendak Geplaatst: 3 november 2009 Rapport Geplaatst: 3 november 2009 ik vind een NL ondertiteling ook erg handig ik had het ook bij gta sa en ik bereep het verhaal beter met dat mod Ja dat is wel waar ... Hoe zou de wereld zijn als alles in het Engels was ? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.