propje400 Geplaatst: 2 november 2009 Rapport Geplaatst: 2 november 2009 (bewerkt) Hoi, ik heb windows 7 geinstalleerd, als ik mijn server.exe opstart sluit hij af, niet omdat er errors zijn! want op een xp pc werkt hij wel. als ik "Run as administrator" blijf hij wel aan alleen kreeg ik hem niet online? Bewerkt: 2 november 2009 door propje400 Reageren
JayKay Geplaatst: 2 november 2009 Rapport Geplaatst: 2 november 2009 Heb je announce en query op 1 staan in server.cfg? Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 2 november 2009 Rapport Geplaatst: 2 november 2009 Probeer de compatibiliteitsmodus eens. Werkt dit niet, verander het dan naar een oudere Windows tot het werkt. Werkt het dan nog niet, dan werkt het helemaal niet. Reageren
propje400 Geplaatst: 2 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 november 2009 AH sorry voor het verneuken van jullie tijd, maar het lag een mijn router :S blijkbaar was mijn pc IP weer veranderd... hij werkt nu weer bedankt voor jullie hulp! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.