lexus123 Geplaatst: 2 november 2009 Rapport Geplaatst: 2 november 2009 Eerste keer dat ik meedoe. Komt ie dan hè! Onderwerp: Games Soort design: Game character Size design: Tot de max. van GTAForum Render: Ja Animatie: Nee Premade: Nee Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk na aanmelden Opmerking: - Reageren
fera078 Geplaatst: 3 november 2009 Rapport Geplaatst: 3 november 2009 Ik neem deze uitdaging aan: Reageren
Ghosty Geplaatst: 3 november 2009 Rapport Geplaatst: 3 november 2009 Ik wil ook wel. Maar als hij al gaat dan stem ik misschien wel als de outcomes er zijn. Reageren
Remcconen Geplaatst: 3 november 2009 Rapport Geplaatst: 3 november 2009 Die van fera is premade. Ik heb hem gister ochtend ook al gezien volgens mij. Reageren
lexus123 Geplaatst: 3 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 november 2009 Die van fera is premade. Ik heb hem gister ochtend ook al gezien volgens mij. Je hebt gelijk. Ik wil ook wel. Maar als hij al gaat dan stem ik misschien wel als de outcomes er zijn. Ik neem je uitdaging aan, aangezien die van fera premade is. Datum spreken we wel even af via PB. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 3 november 2009 Rapport Geplaatst: 3 november 2009 Wat is premade? Iets wat je gemaakt hebt aan een ander laten zien om te vragen wat er beter kan. Bijvoorbeeld het plaatsen in 'graphics showroom'. Als je dat gedaan hebt en het in de battle plaatst is het premade. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 3 november 2009 Rapport Geplaatst: 3 november 2009 Wat is premade? Dat is werk wat je al eerder heb gemaakt. De topicstarter wilt geen premade signature's gebruiken, dus dat betekend dat je een nieuwe moet gaan maken voor deze battle. Reageren
Ghosty Geplaatst: 4 november 2009 Rapport Geplaatst: 4 november 2009 (bewerkt) Ik had niks te doen dus heb ik er snel aan gewerkt. Er is verder nog geen datum afgesproken, maar hier is mijn inzending alvast! Achtergrond had ik eerder gemaakt, was toen niet echt heel tevreden. Voor deze sig heb ik hem een beetje uitgerekt (anders moest er een stuk weg en dat vond ik jammer) en verder wat effecten erbij gegooid. Veel succes, Lexus! PS: F8! Ik zie nu net dat thema games is. Mag die van mij ook? Bewerkt: 4 november 2009 door Ghosty Reageren
lexus123 Geplaatst: 4 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 november 2009 Ik had niks te doen dus heb ik er snel aan gewerkt. Er is verder nog geen datum afgesproken, maar hier is mijn inzending alvast! Achtergrond had ik eerder gemaakt, was toen niet echt heel tevreden. Voor deze sig heb ik hem een beetje uitgerekt (anders moest er een stuk weg en dat vond ik jammer) en verder wat effecten erbij gegooid. Veel succes, Lexus! PS: F8! Ik zie nu net dat thema games is. Mag die van mij ook? Allemaal leuk en aardig, maar het onderwerp was toch zeker wel Game-Characters Hier is mijn inzending: Reageren
Ghosty Geplaatst: 4 november 2009 Rapport Geplaatst: 4 november 2009 Ghost: Lexus123: Laat het raten maar beginnen! En veel succes Lexus! Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 4 november 2009 Rapport Geplaatst: 4 november 2009 Ghosty: Dit is de eerste signature die ik van jou zie. Ik ben er niet echt tevreden over. Ik zie allemaal zwarte vlakken in de signature, die verpesten heel de achtergrond. Gebruik dat soort vlakken niet meer in een signature, want het staat niet mooi. Het lijkt net alsof je de achtergrond twee keer hebt gebruikt. Ook de tekst is heel moeielijk te lezen, vooral bij je eigen naam. De render is goed ingeblend en de verder smudges gaan ook nog wel. Lexus123: Een mooie signature. De effecten zijn mooi in de achtergrond verwerkt. Er zit een mooi verschil in qua kleur tussen links en rechts, wat de signature mooi maakt. De render vind ik niet goed ingeblend, had dat nog iets beter gedaan. Dit is ook zo'n signature waarin ik de tekst mis. Het klinkt misschien gek, maar dat had erg goed gestaan bij de achtergrond. Ik zou hem rechts van de render plaatsen. Stem: Lexus123. Reageren
Ghosty Geplaatst: 5 november 2009 Rapport Geplaatst: 5 november 2009 (bewerkt) Lol, ik geloof dat het antwoord al ingefluisterd is voor dat de vraag is gesteld. Zal wel komen omdat ik nieuw ben. Verder heb ik de achtergrond inderdaad een klein beetje laten herhalen, zal ik de volgende keer niet meer doen. En over de tekst, dat moet een bijrol spelen (tenzij je een text-signature hebt). Verder heb heb ik mijn naam er licht opgezet zodat ik toch kan zeggen: Die is van mij. Lexus kan die van hem zomaar hebben gejat, ondanks dat het precies in zijn stijl valt. (ik probeer niet te zeggen dat Lexus jat, maar gewoon dat ik daar niet voor beschuldigd wil worden. Ook mede omdat ik nieuw ben). Verder heb ik ook een klein beetje gesmudged zoals je aan de rechter kant kunt zien. Bewerkt: 5 november 2009 door Ghosty Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.