Jump to content

50 Cent (Before I Self Destruct album)

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Heej, ik weet dat waarschijnlijk veel van jullie 50 Cent niet mogen, maar voor degene die wel van zijn muziek houden,

hier is zijn nieuwe album http://www.rapgodfathers.com/download/9979-50-cent-before-i-self-destruct-advance.

Het is echt stukke beter dan zijn laatste, en lyricaal is hij ook een stuk beter, al zal 50 en G Unit nooit Wu Tang,

Jedi Mind Tricks etc worden, maar het is zeker dope imo. Geen haat, maar wel jullie mening.

My link

Bewerkt: door jeannot
Geplaatst:

Ik kan 50 Cent enkel smaken in nummers met Eminem, daarbuiten luister ik 'm niet echt.

Ik zou als ik jou was de download link weghalen (hij werkt overigens niet tenzij je er .html achter plaatst), je mag op dit forum niet naar illegaal materiaal linken volgens de regels.

Geplaatst:

ik heb echt een hekel aan 50 cent, zijn rhymes zijn in 1 woord te omschrijven, bagger. De beats vna hem zuigen ook nog eens en wat heb je, 50 cent, zijn beats zijn meestal 1 tonig, de maat is gewoon 4 keer hetzelfde, misschien dat hij dat nu eens doorbreekt.

Persoonlijk vind ik hem de oorzaker wat men de laatste tijd over rap muziek denkt, mensen hebben altijd het vooroordeel, ow die rapt over zijn bitches en hoeveel geld hij wel niet heeft, de enige die dat echt doet is 50 cent, verder is er geen enkele rapper die het doet.

Geplaatst:

50 cent, tja wat moet je daar eigenlijk nog van zeggen. Vroeger vond ik hem goed in solo maar nu luister ik er niet meer naar. Die gozer heeft nu al bakken met geld en zingt alleen maar over geld of meisjes. Dan brengt hij ook nog 2 van die (goedkope) games uit wat alleen maar om hem draait en waar totaal geen verhaal in zit. Tja, die gast moet maar met pensioen aangezien hij eerst maar eens beter moet gaan rappen en gewoon weer iets samen met G-unit moet uitbrengen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...