need my speed Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 Wat is het nut ervan om stamina, weapon skill en muscle te verbeteren? PS: Ik heb met de zoekfunctie gezocht maar ik heb niks gevonden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spacecraft Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 Wat is het nut ervan om stamina, weapon skill en muscle te verbeteren?PS: Ik heb met de zoekfunctie gezocht maar ik heb niks gevonden. Stamina > Uithoudingsvermogen. Als je stamina hoger is kun je langer sprinten. Weapon skill > Hoe hoger je weapon skill, hoe beter je kan richten en dus hoe eerder je iemand plat kan leggen :rolleyes: Muscle > Spieren, meer spieren = sterker. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Slimm Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 Ik heb er nog wat op toe te voegen: Hoe hoger je stamina, kan je ook sneller en langer zwemmen en fietsen. Weapon Skill: bij wapens als: Uzi's, Sawn Off Shotguns en pistols, kan je er na een hoge skill 2 tegelijk vasthouden, Dual Wielden dus Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 Daarom is het ook heel handig als de wouten achter je zitten en jij op de BMX weg scheurt je kan ze makkelijker dan afschudden, daarom neem een tip van mij aan laat Cj niet te vet worden anders word je een regelrechte draaideur crimineel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 12 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 Ik ga elke dag naar de gym en m'n muscle is bijna vol. Maar hoe verhoog je stamina? Door te fietsen en zwemmen ofzo? :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 (bewerkt) ook bij meer muscles veranderd je uiterlijk(veel spieren) de stamina verhoog je door bv in de gym te gaan fietsen Bewerkt: 12 juni 2005 door gertjeu Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 Als je gewoon heel vaak gaat lopen in de stad. Of zwemmen en fietsen in de stad. Word je stamina ook groter. Dus je hoeft het niet perse in de Gym te doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
shaba Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 wat is de hoogste weapon skill die je kunt halen Hitman? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 wat is de hoogste weapon skill die je kunt halen Hitman? ja :rolleyes: idd Hitman Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fleshreaper Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 ik wil er nog even bijvoegen dat ik het wel jammer vind dat je je muscle enzo onwijs snel omhoog kan krikken ik ben geloof ik 3 keer naar de sportschool geweest en toen had ik dat balkje al zowat vol Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 ik wil er nog even bijvoegen dat ik het wel jammer vind dat je je muscle enzo onwijs snel omhoog kan krikken ik ben geloof ik 3 keer naar de sportschool geweest en toen had ik dat balkje al zowat vol ja het gaat cker snel maar het gaat bij mij ook weer snel omlaag als ik niet train. <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.