Jump to content

Laptop pakt USB niet.

Recommended Posts

Geplaatst:

Halloo halloo,

sinds vandaag, als ik mijn USB in mijn Laptop duw, of mijn TV, ja mijn tv heeft een USB poort, dan pakt hij hem niet. Op de laptop krijg ik de melding dat het ''onbekend'' is en er geen software voor is geïnstalleerd. Uum, yeah right!?! Gisteren deed hij het nog, en sinds vandaag niet meer.

Hulp gevraagd!

Geplaatst:

Dan is je USB kapot. :puh:

Wat je kan doen is je USB in je laptop steken, dan rechts klikken op de schijf (als die er uberhaupt bijstaat), en dan formatteren klikken.

Geplaatst:

Dan heb jij iets verwijdert dat bij de USB-files hoort. Je kan het wel weer downloaden. 0_0

Juist, hoe kom ik erachter WAT ik opnieuw moet hebben?

Is ie gevallen oid? Iets nieuws op je laptop geinstalleerd?

Neen, ik heb hem sinds ik hem heb nog nooit laten vallen :).

Dan is je USB kapot. :puh:

Wat je kan doen is je USB in je laptop steken, dan rechts klikken op de schijf (als die er uberhaupt bijstaat), en dan formatteren klikken.

De schijf komt er niet bij te staan.

Geplaatst:

Als je je USB erin steekt, moet het ding aangeven dat er een nieuwe hardware is gevonden (rechts onderin). Zo ja, klik erop, en het zal je verder helpen. 0_0

Geplaatst:

Goede oplossing die vaak werkt is.

1). Laptop uitzetten en alles los halen

2). accu en stroomadapter los halen.

3). terwijl beide los zijn 10x op de aan knop duwen.

4). alles weer vast maken en opnieuw opstarten.

5). try again.

Als dit niet werkt zul je een driver CD moeten gebruiken of in het ergste geval Windows opnieuw moeten installeren.

Geplaatst:

Goede oplossing die vaak werkt is.

1). Laptop uitzetten en alles los halen

2). accu en stroomadapter los halen.

3). terwijl beide los zijn 10x op de aan knop duwen.

4). alles weer vast maken en opnieuw opstarten.

5). try again.

Als dit niet werkt zul je een driver CD moeten gebruiken of in het ergste geval Windows opnieuw moeten installeren.

Ik zou dan toch maar eerst een andere USB proberen ;)

Geplaatst:

Werken andere USB apparaten (bijv. printer, scanner, digitale camera, psp) wel dan? Of probeer eens een andere stick. Ik had laatst ook een kapotte USB die ongeveer hetzelfde deed.

RoL0

Geplaatst:

Werken andere USB apparaten (bijv. printer, scanner, digitale camera, psp) wel dan? Of probeer eens een andere stick. Ik had laatst ook een kapotte USB die ongeveer hetzelfde deed.

RoL0

PSP en digitale camera gebruikt het andere poortje van de usb-ding :duh:

Geplaatst:

Ik heb een andere stick gepakt en die erin gestopt, en die doet het wel gewoon. De stick die niet werkt is voor mijn R4. Ik gebruik m'n R4 alleenmaar zodat ik m'n DS ook als iPod kan gebruiken, dus dit is geen Warez. Als ik de bestanden van de R4 bekijk, er staat allemaal stuff bij die er eerst nog niet opzat. Kan dat de oorzaak zijn?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...