peter-de-gekste Geplaatst: 2 november 2009 Rapport Geplaatst: 2 november 2009 Hallo allemaal, Ik zit met een probleem, want telkens als ik op de abandoned airstrip kom, is mijn hydra op de een of andere manier weg. Ik heb alle hoofdmissies uitgespeeld, dus hij zou daar gewoon moeten staan zou je zeggen.. Weet iemand wat ik hier aan zou kunnen doen? MvG Peter Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 2 november 2009 Rapport Geplaatst: 2 november 2009 De Hydra komt niet verder voor. Alleen in dit missie, en met de cheatcodes (staat op het aangegeven site beantwoord). Reageren
peter-de-gekste Geplaatst: 2 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 november 2009 (bewerkt) De Hydra komt niet verder voor. Alleen in dit missie, en met de cheatcodes (staat op het aangegeven site beantwoord). Die spawnt als het goed is op de airstrip.. Klik Bewerkt: 2 november 2009 door peter-de-gekste Reageren
.Timothy Geplaatst: 3 november 2009 Rapport Geplaatst: 3 november 2009 Niet alleen in de hangar, ook op andere locaties moet hij te vinden zijn (alleen zal de Hydra in Grove Street alleen na de 100% te vinden zijn). Kijk eens of hij op de andere locaties ook staat of rijd eens een rondje en rijd daarna terug naar Verdant Meadows. Wellicht staat hij er dan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.