onbekendeIV Geplaatst: 21 juni 2010 Rapport Geplaatst: 21 juni 2010 TBOGT: Favoriete auto: civil buffalo, Super diamond drop Favoriete motor: vader Favoriete boot: Squalo, Jetmax, Floater Favoriete helikopter: Buzzard natuurlijk! Favoriete radiozender: zit tussen Vice City FM en vladivostok Favoriete liedje: she's a man eater Favoriete stad: Algonquin Favoriete savehouse: Luis zijn apartement (is de enige!) Favoriete personage: Yusuf Amir Favoriete missie: Sexy Time of ladies half price (vooral met die easter egg dat je NB en packy kan doden ) Favoriete bar/restaurant: alles wat hetero is voor mij genoeg Favoriete uitgaansmogelijkheid: Bahama mamas nightclub, Maisonette 9 nightclub (Oftewel zuipen!) Favoriete vriendin: welke vriendinen? Favoriete zijmissie: Drug Wars! Favoriete wapen: golden SMG TLAD: Favoriete auto: slamvan, gang burrito Favoriete motor: freeway Favoriete boot: Squalo, Jetmax, Floater Favoriete radiozender: liberty rock radio Favoriete liedje: touched to mutch van ACDC Favoriete stad: Algonquin Favoriete savehouse: de clubhuis Favoriete personage: johnny hem zelf Favoriete missie: de laatste missie Favoriete bar/restaurant: de kroeg met mn buddies Favoriete uitgaansmogelijkheid: club huis van die lost Favoriete vriendin: welke vriendinen er zijn geen vrienden in TLAD! Favoriete zijmissie: Gang Wars! Favoriete wapen: die automatische handpistool Reageren
Melvin_123 Geplaatst: 23 juni 2010 Rapport Geplaatst: 23 juni 2010 Vorige week TBoGT uitgespeeld, Daarna ben ik meteen met TLAD begonnen, En ook TLAD heb ik nu (Vandaag) uitgespeeld, Hierbij mijn favorieten lijstje uit TLAD. Favoriete auto: Slamvan Favoriete vrachtwagen(s): Prison Bus, En die speciale variant van de Yankee, Tijdens de missie 'Liberty City Choppers' van Jim Fitzgerald. Favoriete motor(s): Double T Custom, Bati Custom, Diabolus, Hexer, Hakuchou Custom, Wat een stoere motoren allemaal! Favoriete boten: Squalo, Jetmax Favoriete helikopter: * Favoriete radiozender: Ik heb geen idee welke zender ik altijd luister Favoriete liedje: Zoals hierboven ook al staat, Heb ik ook hier geen flauw idee Favoriete stad: Alderney (De omgeving daar past helemaal bij de sfeer van TLAD) Favoriete savehouse: The Lost Clubhouse (Dat andere hok vind ik niks) Favoriete personage(s): Johnny Klebitz, Jim Fitzgerald Favoriete missie(s): Off Route, Liberty City Choppers, Roman's Holiday, Heavy Toll Favoriete zijmissie(s): Bike Thefts, Gang Wars Favoriete bar/restaurant: 69 Street Diner Favoriete uitgaansmogelijkheid: Split Side Comedy Club Favoriete vriendin: Heb ik niet. Favoriete wapen(s): Automatic 9mm, Assault Shotgun Favoriete cheat: Ik cheat niet! Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 27 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2010 Favoriete auto: Bullet GT Favoriete vrachtwagen: / Favoriete motor: Hewer Favoriete boot: Jetmax Favoriete helikopter: Buzzard Favoriete radiozender: Electro Choc Favoriete stad: Alqonguin Favoriete save house: / Favoriete personage: Yusuf Amir Favoriete missie: / Favoriete bar/restaurant: Burger Shot Favoriete uitgaansmogelijkheid: / Favoriete vriendin: / Favoriete zijmissie: Basejumping Favoriete wapen: Explosive shotgun Favoriete stunt: / Favoriete cheat: / Reageren
Bussard Geplaatst: 28 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2010 TBoGT Favoriete auto: Buffalo en Serano Favoriete vrachtwagen: Biff Favoriete motor: Vader Favoriete boot: Smuggler Favoriete helikopter: Buzzard Favoriete radiozender: Electro Choc Favoriete stad: Algonquin Favoriete save house: Luis' Appartement Favoriete personage: Yusuf Amir Favoriete missie: High Dive, Sexy Time Favoriete bar/restaurant: Cluckin Bell Favoriete uitgaansmogelijkheid: Club Management Favoriete vriendin: Heb er geen Favoriete zijmissie: Basejumping, Triatlhons Favoriete wapen: Explosive Shotgun Favoriete stunt: Geen Favoriete cheat: Geen TLaD Favoriete auto: Gang Burrito Favoriete vrachtwagen: Prison Bus Favoriete motor: Bati 800 Favoriete boot: Jetmax Favoriete helikopter: Maverick Favoriete radiozender: Electro Choc Favoriete stad: Alderney Favoriete save house: The Lost Clubhouse Favoriete personage: Johnny Favoriete missie: Heavy Toll, Get Lost Favoriete bar/restaurant: Cluckin Bell Favoriete uitgaansmogelijkheid: Geen Favoriete vriendin: Ashley Favoriete zijmissie: Arm drukken Favoriete wapen: Assault Shotgun, Automatic 9mm Favoriete stunt: Geen Favoriete cheat: Geen Reageren
PrioX Geplaatst: 3 november 2010 Rapport Geplaatst: 3 november 2010 Bump :$ Favoriete auto: Buffalo Favoriete vrachtwagen: Mule Favoriete motor: Hexer Favoriete boot: Floater Favoriete helikopter: Buzzard Favoriete radiozender: Vladivostok FM / Liberty Rock Radio / The Vibe Favoriete stad: Alqonguin Favoriete save house: Save house Luis Lopez Favoriete personage: Yusuf Amir Favoriete missie: Get Lost / In the Crosshairs Favoriete bar/restaurant: Burger Shot Favoriete uitgaansmogelijkheid: Dansen Favoriete vriendin: / Favoriete zijmissie: Basejumping Favoriete wapen: Advanced MG Favoriete stunt: / Favoriete cheat: / Reageren
BelgiumRedDevils Geplaatst: 4 november 2010 Rapport Geplaatst: 4 november 2010 Favoriete auto: Primiere Favoriete vrachtwagen:/ Favoriete motor: Faggio Favoriete boot: Floater Favoriete helikopter: Buzzard Favoriete radiozender: Vice City FM, K109 Favoriete stad: Broker Favoriete save house: Je savehuis Favoriete personage: Tony Favoriete missie: Sexy time Favoriete bar/restaurant: Burger Shot Favoriete uitgaansmogelijkheid: Dansen Favoriete vriendin: / Favoriete zijmissie: Basejumping Favoriete wapen: Explosive shotgun Favoriete stunt: / Favoriete cheat: Superpunch, Parachute Reageren
TekaLoca Geplaatst: 10 november 2010 Rapport Geplaatst: 10 november 2010 (bewerkt) Om een of andere reden heb ik gedubbelpost. Terwijl ik gewoon mijn post bewerkte? Bewerkt: 10 november 2010 door TekaLoca Reageren
TekaLoca Geplaatst: 10 november 2010 Rapport Geplaatst: 10 november 2010 (bewerkt) Favoriete auto: Super Drop Diamond Favoriete vrachtwagen: Geen Favoriete motor: Vader Favoriete boot: Floater Favoriete helikopter: Buzzard Favoriete radiozender: Dat verschilt naar mijn humeur. Soms Electro Choc, of Beat FM, of San Juan Records. Favoriete song: Crookers - Boxer Favoriete stad: Alqonguin Favoriete save house: Heb je een keuze? Favoriete personage: Yusuf Amir - Henrique Bardas Favoriete missie: Departure Time Favoriete bar/restaurant: Burger Shot Favoriete uitgaansmogelijkheid: Champagne-contest Favoriete vriendin: Joni Favoriete zijmissie: Basejumpen Favoriete wapen: Gold SMG Favoriete stunt: Met de Vader overkop gaan Favoriete cheat: No cheats Bewerkt: 10 november 2010 door TekaLoca Reageren
knuppeltje Geplaatst: 14 november 2010 Rapport Geplaatst: 14 november 2010 Favoriete auto: Infernus Favoriete vrachtwagen: Geen Favoriete motor: The Lost bikes Favoriete boot: Geen Favoriete helikopter: Buzzard Favoriete radiozender: Liberty City Rock Favoriete stad: Alqonguin Favoriete save house: The Lost clubhuis Favoriete personage: Johny the jew Favoriete missie: Bang Bang Favoriete bar/restaurant: Cluckin bell Favoriete uitgaansmogelijkheid: Geen Favoriete vriendin: Als er maar haar op zit Favoriete zijmissie: Geen Favoriete wapen: Explosive shotgun Favoriete stunt: Geen Favoriete cheat: Cheaten no way! Reageren
Michael Geplaatst: 12 januari 2016 Rapport Geplaatst: 12 januari 2016 Favoriete auto: Bullet GT Favoriete vrachtwagen: Geen Favoriete motor: Geen Favoriete boot: Jetmax Favoriete helikopter: Buzzard Favoriete radiozender: K109 The Studio Favoriete stad: Algonquin Favoriete personage: Mrs. Lopez Favoriete missie: Boulevard Baby Favoriete bar/restaurant: Superstar Café Favoriete uitgaansmogelijkheid: Dansen Favoriete vriendin: Geen Favoriete zijmissie: Bodyguard bij Maisonette 9 Favoriete wapen: Automatic Shotgun Favoriete stunt: Geen Favoriete cheat: Geen Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 12 januari 2016 Rapport Geplaatst: 12 januari 2016 Favoriete auto: Schafter Favoriete vrachtwagen: geen Favoriete motor: Hexer Favoriete boot: geen Favoriete helikopter: geen Favoriete radiozender: Electro Choc Favoriete (deel van de) stad: Algonquin Favoriete personage: Yusuf Amir Favoriete missie: Get Lost Favoriete bar/restaurant: Cluckin' Bell Favoriete uitgaansmogelijkheid: Split Sides Favoriete vriendin: geen Favoriete zijmissie: Stubbs' Dirty Laundry Favoriete wapen: Advanced Sniper Favoriete stunt: Base Jump #12 Favoriete cheat: Ik cheat niet. Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 17 januari 2016 Rapport Geplaatst: 17 januari 2016 Weinig TBOGT gespeeld, moet ik toegeven... Voornamelijk een lijstje dat is gebaseerd op mijn ervaringen met TLAD, dus. Favoriete auto: Rhapsody Favoriete vrachtwagen: geen voorkeur Favoriete motor: Hexer Favoriete boot: geen voorkeur Favoriete helikopter: geen voorkeur Favoriete radiozender: Liberty Rock Radio Favoriete (deel van de) stad: Alderney Favoriete personage: Johnny Klebitz Favoriete missie: Shifting Weight Favoriete bar/restaurant: Cluckin' Bell Favoriete uitgaansmogelijkheid: geen voorkeur Favoriete vriendin: geen voorkeur Favoriete zijmissie: Stubbs' Dirty Laundry Favoriete wapen: Automatic 9mm Favoriete stunt: geen voorkeur Favoriete cheat: geen voorkeur Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.