HarmHolland Geplaatst: 3 november 2009 Rapport Geplaatst: 3 november 2009 Hoi! Ik speel nu GTA SA MP (online dus..) Maar ik kan de weg nooit vinden als ik ergens heen wil. Heeft niet iemand een map gevonden/gemaakt ofzo waar alles opstaat waar je heen kunt gaan enzo? Ty Reageren
Dakendak Geplaatst: 3 november 2009 Rapport Geplaatst: 3 november 2009 Hoi! Ik speel nu GTA SA MP (online dus..) Maar ik kan de weg nooit vinden als ik ergens heen wil. Heeft niet iemand een map gevonden/gemaakt ofzo waar alles opstaat waar je heen kunt gaan enzo? Ty Eigenlijk moet dit hier niet , maar ja kom ... Nee , wij kunnen geen map maken , want de plaats van iets is bijna bij elke server anders . Dus zouden we duizenden mappen moeten maken ! Natuurlijk kan jij met jouw map bij je favoriete server zitten , en de plaatsen aanduiden met iets , bv. potlood . Maar niet elke server is hetzelfde , je hebt raceservers , roleplayservers , DM-servers , ... Reageren
Basssss Geplaatst: 3 november 2009 Rapport Geplaatst: 3 november 2009 Esc -> Map. Dat is de meest duidelijke map, iets beters is meestal niet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.