Dakendak Geplaatst: 3 november 2009 Rapport Geplaatst: 3 november 2009 (bewerkt) Hey , ik heb de GTA IV to SA mod gedownload , en alles werkt , de Nico Bellic skin , de Free fall , nieuwe voertuigen , ... Maar het spel crasht altijd ! Naja , eigenlijk loopt het vast . Dan is het scherm van SA bevroren ... Mijn windows enzo kan ik wel nog bereiken en gebruiken . Ik load de mod ook eens op De eerste val is de mod dat ik heb , want die andere is niet goed ... Deze hoort wel niet tot deze mod , maar is wel leuk Ik vind ook geen andere video's , maar ik blijf zoeken . Ik post even de features . New wheels and tires : Nieuwe lichten en banden New Steering : Het sturen is veranderd New Spec : ? New Car Shatter : New Car Scratch : ? New Police Decals : Ik denk dat de politie is veranderd New Lights : Nieuwe lichten New Car generic New Refflection : Nieuwe reflectie New Dash New Plates New Effects (nitro, smoke, rain, water) : nieuwe effecten (nitro , rook , regen , water) New Game numbers (hour, money) : Nieuwe spel-cijfers (uur , geld) New HUD : Nieuwe hud New Water : Nieuw water New Grass : Nieuw grass New Shadows : Nieuwe schaduwen New Headlights : nieuwe hoofdlichten New Cloud : Nieuwe mist New Blood : Nieuw Bloed New Moon : Nieuwe maan . New CJ Ped : Nieuwe Cj ped ( Nico Bellic) New DLL Extension (ON-OFF LIGHTS, NITRO KEEP PRESS AND ON/OFF ENGINE) (L) FOR LIGHTS AND (I) FOR ENGINE : nieuwe mogelijkheden , ( Je lichten aan/uit zetten , motor aan/uit zetten ) L voor lichten en I voor de motor New Text (original car names and places) : Nieuwe tekst New tymecycp (you can see lv if you are in sf): ? (je kan LV zien als je in SF bent new gang cars (grove:race cars ballas:old cars) : Nieuwe gang cars , zij NIET aan te raden . ZE zijn lelijk New headlights power New Carcols (Nice new color table) Mooie tune-dinges New Weapon Property (no double wield weapons TEC9, COLT, ETC) Nieuwe wapen-eigenschappen New Handling (Fast cars and bikes) Nieuwe handeling New Stats (you increase to max stat) Nieuwe vooruitgang , (Je gaat sneller vooruit) New Transfender (you can tune al the cars, bikes, vans, trucks, etc)Also include new objets to tune cars Dus redelijk veel . Bewerkt: 3 november 2009 door Dakendak Reageren
WaRioRZ Geplaatst: 3 november 2009 Rapport Geplaatst: 3 november 2009 (bewerkt) Hey , ik heb de GTA IV to SA mod gedownload , en alles werkt , de Nico Bellic skin , de Free fall , nieuwe voertuigen , ... Maar het spel crasht altijd ! Naja , eigenlijk loopt het vast . Dan is het scherm van SA bevroren ... Mijn windows enzo kan ik wel nog bereiken en gebruiken . Ik load de mod ook eens op Ik weet helaas niks over jouw probleem, maar ik ben wel geïnteresseerd in de mod zelf. Is er ergens een filmpje of wat screenshots te vinden? @ Dakendak: Bedankt! Bewerkt: 3 november 2009 door WaRioRZ Reageren
Dakendak Geplaatst: 3 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 november 2009 Hey , ik heb de GTA IV to SA mod gedownload , en alles werkt , de Nico Bellic skin , de Free fall , nieuwe voertuigen , ... Maar het spel crasht altijd ! Naja , eigenlijk loopt het vast . Dan is het scherm van SA bevroren ... Mijn windows enzo kan ik wel nog bereiken en gebruiken . Ik load de mod ook eens op Ik weet helaas niks over jouw probleem, maar ik ben wel geïnteresseerd in de mod zelf. Is er ergens een filmpje of wat screenshots te vinden? Xd , ja , ik zal het wel in de hoofdpost zetten Reageren
MidnightMayhem Geplaatst: 3 november 2009 Rapport Geplaatst: 3 november 2009 Heb je de mod wel goed geïnstalleerd? En aangezien het waslijstje, kan het zijn dat je San Andreas zo hard heb gemod datie kapot is. Een herinstallatie zal in dat geval het probleem oplossen. Reageren
Crypteq Geplaatst: 3 november 2009 Rapport Geplaatst: 3 november 2009 (bewerkt) Heb je de mod wel goed geïnstalleerd? En aangezien het waslijstje, kan het zijn dat je San Andreas zo hard heb gemod datie kapot is. Een herinstallatie zal in dat geval het probleem oplossen. je kan gta sa niet "zo hard modde dattie kapot is".Het enige wat er kan gebeuren is dat je een mod verkeerd heb geinstalleerd of dat deze mod in conflict ligt met andere eerder geïnstalleerde mods. Als je nog geen mods hebt geïnstalleerd , controleer dan welke versie van gta sa je hebt. Heb je 1.0/ of een gedowngrade gta sa dan kan je modden, heb je 2.0 dan kan je niet modden. Heb je een goeie versie. probeer dan al je mods te verwijderen en ze er 1 voor 1 erin zetten zodat je kan zien welke mod niet werkt. Bewerkt: 3 november 2009 door BC7 Reageren
Dakendak Geplaatst: 3 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 november 2009 Heb je de mod wel goed geïnstalleerd? En aangezien het waslijstje, kan het zijn dat je San Andreas zo hard heb gemod datie kapot is. Een herinstallatie zal in dat geval het probleem oplossen. je kan gta sa niet "zo hard modde dattie kapot is".Het enige wat er kan gebeuren is dat je een mod verkeerd heb geinstalleerd of dat deze mod in conflict ligt met andere eerder geïnstalleerde mods. Als je nog geen mods hebt geïnstalleerd , controleer dan welke versie van gta sa je hebt. Heb je 1.0/ of een gedowngrade gta sa dan kan je modden, heb je 2.0 dan kan je niet modden. Heb je een goeie versie. probeer dan al je mods te verwijderen en ze er 1 voor 1 erin zetten zodat je kan zien welke mod niet werkt. Ja , zal ik doen . En ja , ik had hem al gepatched . En ik heb de mod al eens volledig geinstalleerd . Maar die mod bestaan uit zo'n honderd bestanden weet je , en om die allemaal 1 voor 1 uit te testen . Maar ik ga deze mod niet meer gebruiken , maar andere mods die op zichzelf staan . Ik ondervond wel een probleempje met de helm , als ik die afzette begon Nico bellic z'n gezicht de kleur van CJ te krijgen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.