WaRioRZ Geplaatst: 3 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2009 (bewerkt) Hey iedereen! Ik zat vandaag wat filmpjes te bekijken op youtube, toen ik dit tegen kwam: http://www.youtube.com/watch?v=zq-tgM7szmM&feature=related Je ziet hier hier hoe het parachute springen gaat en hoe bruut de APC is. Ook moet je eens kijken naar het mobieltje. Die er ook erg mooi uit ziet! Ik heb gezocht tussen de verschillende fora over GTA IV, maar ik ben dit nog niet tegen gekomen. Mocht ik toch iets over het hoofd hebben gezien, meld het dan aub Bewerkt: 3 november 2009 door WaRioRZ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DingKing Geplaatst: 3 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2009 Ik heb dit filmpje ergens eerder gezien. Het is wel een goed filmpje van een missie (weet ff niet welke). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 3 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2009 in een woord: I LOVE THE APC! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dakendak Geplaatst: 3 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2009 Ik vind de parachute niet mooi . Hij lijkt zo lelijk tegenover de andere graphics . De rest is wel mooi ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.