bas728 Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 ik heb iets bij data en dan bij script wegge haalt kunnen julli dat naar me toe stuuren het fijltje MAIN.SCM Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Slimm Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 Kan je hem niet gewoon opnieuw installeren? Dan installeert hij die file gewoon weer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bas728 Geplaatst: 12 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 ja oke bedankt ik dagt meschien kan het ook makkeker dan dat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Quiz Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 welk progamma heb je nodig om main.scm toe te voegen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Damos Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 kun je dat ook naar mij sturen :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Damos Geplaatst: 13 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 kan iemand dat ook naar mij toe sturen dat heb ik ook nodig :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.