haqa Geplaatst: 3 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2009 mensen ik vind een paar voertuigen niet en ik heb een bug bug is : vlieg met een heli boven de tommy's mansion en kijk dan riching ice cream fabriek dan zie je dat 2 huizen verder normaal een tenis baan is maar ik zie dan van ver een R* zwembad en bij dicht bij een tenisbaan voertuigen die ik niet vind: een ol barrak(ik vind hem niet in hele legerbasis ben er 4 keer geweest) sea sparrow(waneer krijg je die vind die niet) partion(humvee eigelijk die is niet in legerbasis kan nog bij komen maar weet effe niet wat ik ps 2 versie heb je ook die vice city sa map vlieg boven de tommy mansion en dan richting (ongelade land) en dan zie je zo al die airlegerbasis Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
coolnniek9 Geplaatst: 10 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2009 Dat laatste kan ik helaas niet beantwoorden, questie van 100% uitspelen en zoeken. De eerste klopt inderdaad, je kan dit vergeleken met dit: Ga op zo'n lange brug staan richting downtown en je ziet in de verte allemaal gebouwen ( Nog voordat je zo'n splash screen ziet met: Greetings from Vice City ) Als je dan verder rijd, nadat je die splash screen gezien hebt met Greetings form Vice City dan zijn die gebouwen plostelingen verdwenenen. Dit zijn gewoon texturen die Rockstar erin gezet heeft om vanuit de verte Vice City er vol uit te laten zien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 10 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2009 Ga op zo'n lange brug staan richting downtown en je ziet in de verte allemaal gebouwen ( Nog voordat je zo'n splash screen ziet met: Greetings from Vice City ) Als je dan verder rijd, nadat je die splash screen gezien hebt met Greetings form Vice City dan zijn die gebouwen plostelingen verdwenenen. Dit zijn gewoon texturen die Rockstar erin gezet heeft om vanuit de verte Vice City er vol uit te laten zien. Je kan ook zo lekker onzin lullen hè? Van WikiGTA: De 'Ghost Tower' De 'Ghost Tower' (Spooktoren) is een toren in de buurt van Fort Baxter Air Base. Deze toren heeft zijn naam gekregen omdat hij verdwijnt wanneer je te dicht in de buurt van het westelijke eiland komt. De toren is een glitch: tijdens het modellen van Vice City heeft men hier een toren neergezet, maar later besloten dat de toren weer weg moest. Bij het verwijderen van de toren is men echter vergeten de 'low poly'-versie van het gebouw (die gebruikt wordt om het gebouw van veraf weer te geven) ook te verwijderen. Op de screen rechts zie je aan de rechterkant van de helikopter de Ghost Tower. Wanneer je dichterbij komt, en het tweede eiland geladen wordt, verdwijnt de toren. Een stille getuige van een gebouw wat Rockstar gepland had, maar uiteindelijk verwijderd heeft. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 24 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2009 >>> Door Lantyz: Off-topic gekibbel verwijderd. Houd het netjes, svp.<<< Het klopt dat sommige gebouwen of andere dingen er van veraf anders uitzien dan van dichtbij. De tennisbanen/zwembaden en de Ghost Tower zijn bekende voorbeelden, maar er zijn nog meer van dit soort foutjes. De bug wordt veroorzaakt door incorrecte LOD's. Zie ook Galiorix' bericht hierboven. De Patriot en Barracks OL vind je respectievelijk hier en hier. Staan ze er niet, loop dan een eindje weg en kijk nog 'ns. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.