Jump to content

Coördinaten van El Banco Corrupto Grande en Rosenberg's Office

Michael_Scofield94941

Recommended Posts

Hey

Ik vraag me af of het mogelijk is om in de bank in de kamer met de kluis te geraken ?

nee na de missie is dat niet meer mogelijk, maar je kan daar wel komen door middel van een Jatpack functie van een trainer, want die kamer ligt vlak boven de bank zelf

Delen op andere websites

Hey

Ik vraag me af of het mogelijk is om in de bank in de kamer met de kluis te geraken ?

nee na de missie is dat niet meer mogelijk, maar je kan daar wel komen door middel van een Jatpack functie van een trainer, want die kamer ligt vlak boven de bank zelf

Ok, maar ligt de kamer niet onder de bank ?

Want als je naar boven gaat in de bank en dan naar de kamer gaat met een zwarte doorzichtige vloer, dan kan je de kamer zien, en er staat een soort van lift, maar die werkt niet.

Delen op andere websites

De 'without cheats' staat er inmiddels ook al online, helaas nog steeds zonder geluid. Audioruil is al aangevraagt.

;)

Bedankt, maar zonder cheats kun je er niet in geraken ?

PS : je video heeft geluid ( de video tutorial zonder cheats )

Delen op andere websites

De 'without cheats' staat er inmiddels ook al online, helaas nog steeds zonder geluid. Audioruil is al aangevraagt.

;)

Buiten de missie The Job kun je er inderdaad zonder cheats niet in geraken. En het geluid komt door de audioruil. :7

Delen op andere websites

;)

Buiten de missie The Job kun je er inderdaad zonder cheats niet in geraken. En het geluid komt door de audioruil. :7

Ok, bedankt

Hey

Ik vraag me af hoe ik in het interior van Ken Rosenberg zijn kantoor kan komen.

Weten jullie dit ?

Delen op andere websites

Het is wel mogelijk in multiplayer (vc:mp toch), Zijn kantoor is niet op zijn 'gewone' locatie te vinden in multiplayer, maar je kunt er wel in.

Bekijk dat filmpje even en ga verder naar 3:45, vanaf daar zie je het gebouw waar Ken's kantoor zich nu bevind, en ga ik er ook binnen.

Delen op andere websites

Ok, bedankt allemaal :tu:

Hey

Ik zou graag de coordinaten van Ken Rosenberg office en de kluis van El Banco Corrupto Grande willen weten.

Op wikigta zijn ze niet te vinden.

Kent iemand deze ?

Het zijn allebei hidden interiors :)

Delen op andere websites

Ik had ze je kunnen geven als ik VC nog had. (Is zo te achterhalen met de Map Editor) Maar de bankkluis kun je ook bekijken met een jetpack trainer. ;)

EDIT : gevonden :)

Bewerkt: door Michael_Scofield94941
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...