Ophion Geplaatst: 3 november 2009 Rapport Geplaatst: 3 november 2009 Hallo! Ik heb een probleem. Ik heb een filmpjes met Fraps gemaakt en die wil ik compleet maken met PowerDirector 8, maar zelfde probleem met versie 6. Het probleem is: Als ik het filmpje van Fraps importeer en ik preview hem, is hij perfect van kwaliteit. Maar zodra ik hem in de tijdlijn zet krijgt hij echt een lelijke kwaliteit. Heeft iemand een idee waarom? Of hoe ik dit kan veranderen? Alvast super bedankt! Groetjes, Jeroen. Reageren
Kryziek Geplaatst: 3 november 2009 Rapport Geplaatst: 3 november 2009 Mischien is je Project in een kleine resolutie. Reageren
Ophion Geplaatst: 3 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 november 2009 (bewerkt) Dat zal vast het probleem wel zijn, maar hoe kan ik dit veranderen in PowerDirector 8? Ik ben overal in de menu's bij langs gegaan + heb nog wat gegoocheld maar kon niets vinden. Hoe kan ik de resolutie van mijn project veranderen? Bewerkt: 3 november 2009 door Ophion Reageren
Dieko Geplaatst: 3 november 2009 Rapport Geplaatst: 3 november 2009 Wil je grootte van je voorbeeld filmpje verkleinen? Want de resolutie kan je pas aan het eind veranderen. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 4 november 2009 Rapport Geplaatst: 4 november 2009 Het voorbeeld dat wordt weergegeven in WMM, PowerDirector en ook bijvoorbeeld Vegas is altijd in slechtere kwaliteit dan wat je uiteindelijk opslaat. Anders kost het te veel processorkracht om het steeds te verwerken. In Sony Vegas kun je de kwaliteit van het voorbeeld wel aanpassen, echter als je hem op hoog zet, gaat hij haperen, dus dat werkt niet echt optimaal. Mvg, Flitskikker Reageren
Ophion Geplaatst: 4 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 november 2009 Het voorbeeld dat wordt weergegeven in WMM, PowerDirector en ook bijvoorbeeld Vegas is altijd in slechtere kwaliteit dan wat je uiteindelijk opslaat. Anders kost het te veel processorkracht om het steeds te verwerken. In Sony Vegas kun je de kwaliteit van het voorbeeld wel aanpassen, echter als je hem op hoog zet, gaat hij haperen, dus dat werkt niet echt optimaal. Mvg, Flitskikker Dat is hem! Bedankt! Groetjes, Jeroen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.