Quatroking Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 kan iemand my handling.cfg geven? de mijne werkt niet meer! (teveel veranderingen, motors die rondscheuren ZONDER bestuurder, etc.) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ProfaNe Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 ja ik kan er ook wel 1 gebruiken mijne is ook helemaal vern**kt plz kan iemand de originele posten ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 Ten eerste: Altijd een backup maken als je aan het modden slaat. Wanneer je zo snugger geweest bent te vergeten een backup te maken, kun je altijd GTA VC nog herinstaleren. Werkt gegarandeerd. Geen paniek: Je savegames blijven gespaard. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 13 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 Voor meer informatie over modden kun je kijken bij het GTA Modding forum. Voor backup files en andere bestanden kun je kijken op GTAGames.nl Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Quatroking Geplaatst: 13 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 <_< bedankt jongens..... trouwens Lantyz, ik HAD ook een backup! hij is aleen bij het verwijderen van overbodigen bestanden verwijdert! en of gtagames staat geen backup van handling.cfg! BTW ik denk dat ik gewoon het bestand uit 1 van de data.cab op de cd's kan halen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PizzaTonno Geplaatst: 9 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2005 mijn handling.cfg is ook even neit goed meer.. -,- en om nou een nieuwe topic aan te maken als et ook hier kan.. kan iemand hem mss voor me uploaden -,- thx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gangster28 Geplaatst: 9 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2005 wel een backup maken de volgende keer. handling.cfg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PizzaTonno Geplaatst: 9 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2005 hardstikke bedankt =D Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.