Jump to content

The Pacific | JK

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik zie heus wel dat je wat veranderd hebt, maar de sig is vooral goed vanwege het origineel. Ik ga dan ook geen cijfer geven; een prima sig (heel erg prima zelfs), maar niet iets voor in de Graphics Showroom.

• 2 weken later...
Geplaatst:

ik zie niet echt veel verandering als je het mij vraagt is de verandering, ctrl+u ander kleurtje doen, plaatje goed knippen en een randje maken

Geplaatst: (bewerkt)

ik zie niet echt veel verandering als je het mij vraagt is de verandering, ctrl+u ander kleurtje doen, plaatje goed knippen en een randje maken

En als je goed kijkt is er als het goed is ook nog het één en ander gesmudged(of een Radial-Blur). Rondom de letters, de mannetjes en de bloedspetter.

@Jesperkaj: Ik vind 'em best wel nice. Het ziet er mooier uit dan het orgineel.

Bewerkt: door lexus123
Geplaatst:

maar niet iets voor in de Graphics Showroom.

Mag ik weten waarom de signature niet geldig is voor Graphics Showroom?

@Jellemuis: Dit is niet even een ander kleurtje erin zetten, er zit diepte in, kleurenlayers, blurs, smudges, wat brushes. Dit is géén 2 seconden afgeraffeld werk. Vergelijk beide plaatjes maar eens goed...

Geplaatst:

... maar niet iets voor in de Graphics Showroom.

Mag ik weten waarom de signature niet geldig is voor Graphics Showroom?

Ik stel me bij het Graphics Showroom toch iets voor van een plek om je eigen ideeën en beelden te plaatsen. Je hebt heel effectief filters en tools gebruikt, maar alle sterke punten zitten al in het origineel. Misschien zie ik het wel verkeerd, maar op deze manier is het wel heel makkelijk om goede plaatjes te maken, je pakt gewoon een bestaande poster of andere afbeelding, gaat even aan de slag met smudges en filters, en je hebt weer wat "nieuws" gemaakt.

Eerlijk gezegd ben ik sowieso niet zo'n voorstander van het gebruiken van stock-materiaal, maar als je een bestaande afbeelding bewerkt, zorg er wel voor dat je echt wat veranderd. Maak verrassende combinaties, maak een andere sfeer, voeg zelf de tekst toe. Het spijt me, maar bij deze sig zit te weinig van je zelf (en dan maakt het wat mij betreft niet uit of je 2 seconde of 2 maanden ermee bezig bent geweest).

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...