Tommyfrogy Geplaatst: 3 november 2009 Rapport Geplaatst: 3 november 2009 (bewerkt) Aangezien er nog geen topic over borderlands is dacht ik, laat ik eens actief doen Dus hierbij het borderlands topic =) Borderlands Gearbox Software 2K Games RPG/Shooter PC/Xbox360/PS3 1-4 (co-op en gelimiteerd duel) 23/29 oktober geen demo's helaas, maar deze review is verhelderend =) als iemand zin heeft om de multiplayer modus uit te proberen met mij, post dan hier de GameSpy profile, dan zal ik je toevoegen als vriend. (post ook even je -Level en -Plot mission) Mischien is het ook tof om je wapencollectie te showen? ik trap dan maar af : (maak het niet te groot...) Als ik weer eens met mijn neus heb gekeken en voor niks heb gepost, sorry Edit: ik weet niet of dit wel de goede plek is eigenlijk... maarja, dat krijg je met een kruising tussen free roam, RPG en FPS... Bewerkt: 3 november 2009 door Tommyfrogy Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 3 november 2009 Rapport Geplaatst: 3 november 2009 heb de review gezien en ik moet zeggen dati ik dit een heel leuk spel lijk te vinden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.