Jump to content

kan niet samen met een vriend spelen op ps3


marlossi

Recommended Posts

Hallo,

Ik wil graag met een vriend samen online spelen in free mode of iets....

maar dan nodig ik hem uit en dan accepteerd hij hem en dan staat er steeds this game session no longer excist..en als hij mij uitnodigt hetzelfde verhaal!

en we hebben allebei gewoon een internetkabel dus ik weet me geen raad verder :cry:

kan iemand helpen PLZ?????

Groetjes

marlo

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Ik wil graag met een vriend samen online spelen in free mode of iets....

maar dan nodig ik hem uit en dan accepteerd hij hem en dan staat er steeds this game session no longer excist..en als hij mij uitnodigt hetzelfde verhaal!

en we hebben allebei gewoon een internetkabel dus ik weet me geen raad verder :cry:

kan iemand helpen PLZ?????

Groetjes

marlo

Euh ....

1.Spelen jullie samen op de PS3 , of apart ?

2.Welk spel ?

3.Zitten jullie op hetzelfde internet ?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik beantwoord wel even die vragen voor marlossi

1) Het is GTA IV, dus altijd via internet :duh:

2) GTA IV (gewoon goed kijken in welk forum) :duh: :duh:

3) Er is ook maar 1 internet :duh: :duh: :duh:

Probeer nou niet te doen alsof je er alles van af weet. Als je maar iets lult, ga dan niet hier posten. Spammen kun je in NOTA doen.

Ontopic: Dat is inderdaad wel vaag. Heb het wel soms gehad, maar dan lukt het wel. Misschien als je nog in de lobby zit, dan je vriend uitnodigen en wachten totdat hij er ook is.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik beantwoord wel even die vragen voor marlossi

1) Het is GTA IV, dus altijd via internet :duh:

2) GTA IV (gewoon goed kijken in welk forum) :duh: :duh:

3) Er is ook maar 1 internet :duh: :duh: :duh:

Probeer nou niet te doen alsof je er alles van af weet. Als je maar iets lult, ga dan niet hier posten. Spammen kun je in NOTA doen.

Ontopic: Dat is inderdaad wel vaag. Heb het wel soms gehad, maar dan lukt het wel. Misschien als je nog in de lobby zit, dan je vriend uitnodigen en wachten totdat hij er ook is.

Jij legt ook niet al te best uit.

Ga naar je internet instellingen op je PS3 en kijk wat voor NAT Type je hebt. Als 1 tm 2 hebt heb je goede internet. Als je 3 hebt is er iets mis.

Heb je draadloos internet of met kabel?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik beantwoord wel even die vragen voor marlossi

1) Ik wist niet dat eht GTA IV was, ik klikte gewoon op de naam bij het nieuwste topic :duh:

2) :engel:

3) Das niet waar :duh: :duh: :duh:

Probeer nou niet te doen alsof je er alles van af weet. Als je maar iets lult, ga dan niet hier posten. Spammen kun je in NOTA doen.

Ontopic: Dat is inderdaad wel vaag. Heb het wel soms gehad, maar dan lukt het wel. Misschien als je nog in de lobby zit, dan je vriend uitnodigen en wachten totdat hij er ook is.

Daar heeft hij veel aan :duh:

Bewerkt: door Dakendak
Link to comment
Delen op andere websites

Ik beantwoord wel even die vragen voor marlossi

1) Het is GTA IV, dus altijd via internet :duh:

2) GTA IV (gewoon goed kijken in welk forum) :duh: :duh:

3) Er is ook maar 1 internet :duh: :duh: :duh:

Probeer nou niet te doen alsof je er alles van af weet. Als je maar iets lult, ga dan niet hier posten. Spammen kun je in NOTA doen.

Ontopic: Dat is inderdaad wel vaag. Heb het wel soms gehad, maar dan lukt het wel. Misschien als je nog in de lobby zit, dan je vriend uitnodigen en wachten totdat hij er ook is.

Jij legt ook niet al te best uit.

Ga naar je internet instellingen op je PS3 en kijk wat voor NAT Type je hebt. Als 1 tm 2 hebt heb je goede internet. Als je 3 hebt is er iets mis.

Heb je draadloos internet of met kabel?

Ik heb nat type 3... weet niet hoe ik het anders kan instellen ik doe het allemaal gewoon automatisch..en heb een router(als het goed is... daar kan je zeg maar beneden en boven internetten met kabel?)

Bewerkt: door marlossi
Link to comment
Delen op andere websites

Ja Dieko, hij speelt met kabel...

Heb je of Nat type 3, geen UpNp, of een Thomson Speedtouch 780 Modem? Als je 1 van deze dingen hebt is het mis :7

Ja ik heb nat type 3 en geen upnp heb internet van upc. weet ook niet hoe het kom en wat ik er aan kan veranderen..

Bewerkt: door marlossi
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...