komt Geplaatst: 3 november 2009 Rapport Geplaatst: 3 november 2009 ik heb 2 gd en de ijzen zijn 2.5 kan ik het nog leuk spellen zonder die extreem beelden ( handgernaat die dan te veel Vorden ) ik wil graag niet dat hij als een robot gaat lopen. al vast bedankt ,komt Reageren
Djmaddox Geplaatst: 3 november 2009 Rapport Geplaatst: 3 november 2009 Ja en kan je het toch ondanks je dislectie even proberen te schrijven zodat wij het daadwerkelijk kunnen lezen+begrijpen? Reageren
Uitroepteken Geplaatst: 3 november 2009 Rapport Geplaatst: 3 november 2009 (bewerkt) lol Volgens mij begrijp ikkie een bietie. Volgens mij heb je een ''processor'' 2 maar GTA IV heeft zo'n 2.5 duo processor nodig of iets in die richting. Dan kan je hem volgens mij al niet draaien als je geen goed processor hebt. Bewerkt: 3 november 2009 door Uitroepteken Reageren
Dakendak Geplaatst: 3 november 2009 Rapport Geplaatst: 3 november 2009 ik heb 2 gd en de ijzen zijn 2.5 kan ik het nog leuk spellen zonder die extreem beelden ( handgernaat die dan te veel Vorden ) ik wil graag niet dat hij als een robot gaat lopen. al vast bedankt ,komt Ik heb 2 *Gigahertz?* en de EISEN zijn 2.5 kan ik het nog leuk spelen zonder die extreme beelden ? (*?* di dan te veel *Worden?*) Ik wil niet dat hij als een robot gaat lopen . Alvast bedankt , komt ... Ooit van ABN gehoord ? Dit versta ik helemaal niet ... En ja , vroeger maakte ik ook zo fouten . Maar toen wees men mij er ook op . En laat die Alvast Bedankt maar weg ... Je maakt toch geen goede indruk ... Reageren
wesley123 Geplaatst: 3 november 2009 Rapport Geplaatst: 3 november 2009 ik heb 2 gd en de ijzen zijn 2.5 kan ik het nog leuk spellen zonder die extreem beelden ( handgernaat die dan te veel Vorden ) ik wil graag niet dat hij als een robot gaat lopen. al vast bedankt ,komt Ik heb 2 *Gigahertz?* en de EISEN zijn 2.5 kan ik het nog leuk spelen zonder die extreme beelden ? (*?* di dan te veel *Worden?*) Ik wil niet dat hij als een robot gaat lopen . Alvast bedankt , komt ... Ooit van ABN gehoord ? Dit versta ik helemaal niet ... En ja , vroeger maakte ik ook zo fouten . Maar toen wees men mij er ook op . En laat die Alvast Bedankt maar weg ... Je maakt toch geen goede indruk ... Hij heeft wel dyslectie he? @TSer; het ligt eraan welke procesor je hebt, een Core 2 Duo is minimaal vereist, deze moet 1,8GHz hebben minimaal, voor de AThlon X2 heb je 2,4GHz nodig, op beiden zal het spel nog waardeloos lopen. Reageren
gtavcsky Geplaatst: 3 november 2009 Rapport Geplaatst: 3 november 2009 wow......of is het nu vov...? Ick zech....hedt sou erch moeluk chaan loopun denck ick medt jau siesteem IJZEN! Reageren
lexus123 Geplaatst: 4 november 2009 Rapport Geplaatst: 4 november 2009 Dyslexie mensen... Ik heb het zelf ook, maar ondanks die ''aandoening'' ben ik tot dusver wel degene die het ook goed weet te typen Reageren
Dakendak Geplaatst: 4 november 2009 Rapport Geplaatst: 4 november 2009 (bewerkt) Dyslexie mensen... Ik heb het zelf ook, maar ondanks die ''aandoening'' ben ik tot dusver wel degene die het ook goed weet te typen Ja ... Je hebt het niet voor elk woord . En ze kunnen toch een beetje moeite doen ? Ze doen niet eens moeite , en dan zeggen ze dat ze dislectie hebben , ... En ja , dit kan waar zijn , maar het is ook een uitvlucht . Hij kon toch tenminste 1.Misschien minder moeilijke woorden gebruiken ? 2.Een beetje moeite doen ... Bewerkt: 4 november 2009 door Dakendak Reageren
vice Geplaatst: 4 november 2009 Rapport Geplaatst: 4 november 2009 Dyslexie mensen... Ik heb het zelf ook, maar ondanks die ''aandoening'' ben ik tot dusver wel degene die het ook goed weet te typen Ja ... Je hebt het niet voor elk woord . En ze kunnen toch een beetje moeite doen ? Ze doen niet eens moeite , en dan zeggen ze dat ze dislectie hebben , ... En ja , dit kan waar zijn , maar het is ook een uitvlucht . Hij kon toch tenminste 1.Misschien minder moeilijke woorden gebruiken ? 2.Een beetje moeite doen ... Tja.. in zijn onderschrift heeft hij geplaatst dat hij erge dyslexie heeft. Dus misschien ligt dat er wel aan... Maar het kan ook best zijn dat hij het niet over de processor heeft, maar over het geheugen. Want hij zegt dat hij 2 GB heeft, en de eisen daarvoor zijn 2,5 (aanbevolen geheugen is inderdaad 2,5GB). Maar met 2 GB (tenminste, als het geheugen is) zou het ook wel kunnen draaien. Reageren
Dakendak Geplaatst: 4 november 2009 Rapport Geplaatst: 4 november 2009 Ik heb speciaal voor dyslectie een topic aangemaakt ! zie Lifestyle>None of the above Reageren
komt Geplaatst: 4 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 november 2009 dus ik kan het niet spellen ik heb trouwens zware disleyti dus ik kan er weinig aan verandere en ja ik hed van abc gehoord en ik heb het ook gebruikt jammer dat ik het niet kan spellen ik hed het over het geheugen Reageren
Dakendak Geplaatst: 4 november 2009 Rapport Geplaatst: 4 november 2009 (bewerkt) dus ik kan het niet spellen ik heb trouwens zware disleyti dus ik kan er weinig aan verandere en ja ik hed van abc gehoord en ik heb het ook gebruikt jammer dat ik het niet kan spellen ik hed het over het geheugen abc ? ABN (Algemeen Beschaafd Nederlands )... . Maar natuurlijk snap ik wel dat je niet zo goed kan typen als je dyslexie hebt ... ONTIPIC: Heb je het over een processor of geheugen ?µ >>> Door Hanneswasco: Hij zegt toch dat hij het over geheugen had... <<< Bewerkt: 4 november 2009 door Hanneswasco Reageren
hoidatwastimmi Geplaatst: 4 november 2009 Rapport Geplaatst: 4 november 2009 (bewerkt) Geheugen heb je 1.5nodig voor Vista en 1.0 Voor Windows XP en in Windows XP heb je SP 3 nodig (Service Pack 3) en in Vista SP 1 (Service Pack 1) PS Als je die niet hebt kan je ze van Microsoft downloaden of met Updates PS Als je dit wil doen heb je wel een Legale versie van Windows Nodig Bewerkt: 4 november 2009 door hoiikbentimmi Reageren
Djmaddox Geplaatst: 4 november 2009 Rapport Geplaatst: 4 november 2009 Geheugen heb je 1.5nodig voor Vista en 1.0 Voor Windows XP en in Windows XP heb je SP 3 nodig (Service Pack 3) en in Vista SP 1 (Service Pack 1) PS Als je die niet hebt kan je ze van Microsoft downloaden of met Updates PS Als je dit wil doen heb je wel een Legale versie van Windows Nodig Hm, bij Windows 7 gebruikte ik laatst 1800MB toen ik IV speelde. Als je dan maar 1500MB geheugen hebt voor Vista wat ongeveer hetzelfde is en GTA eet al 1800 dan zit je al op 1800/1500 en dan heb je ook nog je processen dus dan zit je ongeveer op 2300/1500MB. Beter raad je hem dus wat meer RAM geheugen aan. Reageren
wesley123 Geplaatst: 4 november 2009 Rapport Geplaatst: 4 november 2009 2GB geheugen is echt wel zat hoor, ik speel het ook met 2GB. @TSer; download eens flitskikker info tool en post dan hier eens wat er staat, het geheugen alleen is niet genoeg namelijk Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.