Jump to content

Script fout RPG mode

Recommended Posts

Geplaatst:

Geachte GTAforum members.

Voordat ik mijn verhaal begin op te sommen hier, wil ik jullie even melden dat ik zelf zeer weinig tot geen verstand heb van scripten.

Bij deze zou ik graag een oproep doen naar jullie hulp voor mijn script.

Ik heb op het forum hier en daar wat zitten lezen over mijn voorkomende fout.

Maar deze oplossing leiden hellaas tot geen succes vol resultaat. Ik heb een fout melding over MAX_PICKUP.

Graag zou ik aan jullie willen vragen of jullie me hierbij kunnen helpen a.u.b ?

ik zou het zeer op prijs stellen als jullie tijd voor mij kunnen vrijmaken om het werkend te krijgen.

Nogal logies om meer informatie te kunnen zien dus bij deze hier een screenshot.

http://i34.tinypic.com/omckj.jpg

Verder kunt u hieronder nog een stukje tekst zien wat ik ook krijg als error in de compilar.

C:\Documents and Settings\xtreme\Bureaublad\samp\RealLife RPG Server 0.3\gamemodes\frpg.pwn(2559) : error 017: undefined symbol "MAX_PICKUPS"

Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase

1 Error.

Hopelijk is er iemand die me dag weer goed kan maken :)

Met vriendelijke groet,

Xtreme101

Geplaatst:

Hartelijk bedankt allemaal voor onactiviteit op dit forum en de hulp die jullie gegeven hebben.

Het is op een ander forum die de helft aantal leden heeft al opgelost.

Toch bedankt.

Geplaatst:

Tja, niet iedereen staat altijd voor je klaar na één dag, en misschien komt het ook nog eens omdat je het in het verkeerde forum hebt gezet (moet in SA-MP forum). Als ik die foutmelding zie denk ik dat je de variable niet hebt gedeclareerd.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...