hoidatwastimmi Geplaatst: 3 november 2009 Rapport Geplaatst: 3 november 2009 Met die bagger missie van Los deparados volgt cesar me niet en als ik wegrijd dan staat er Go back to pick up cesar ik heb geen cheats of mods gebruikt en ik heb geen illegale versie gedownload heb GTASA.set al 1x verwijdert ik heb Al geprobeert om opnieuw te installeren maar hij volgt me nog steeds niet, die 2 gang members heb ik al gerekruiterd maar die stappen ook niet in Reageren
joeri1994 Geplaatst: 4 november 2009 Rapport Geplaatst: 4 november 2009 het is misschien zo dat je een bepaald percentage gebieden al veroverd moet hebben voordat de homies en ceasar gerekruteerd kunnen worden Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 4 november 2009 Rapport Geplaatst: 4 november 2009 het is misschien zo dat je een bepaald percentage gebieden al veroverd moet hebben voordat de homies en ceasar gerekruteerd kunnen worden Nee, anders kon je de missie niet starten, misschien moet je nog 'pijltje omhoog' duwen, dan volgen je Homies je , meer dan dat kan ik niet helpen . Reageren
Ghosty Geplaatst: 4 november 2009 Rapport Geplaatst: 4 november 2009 Doe een savegame aanvraag. Oftewel, geef iemand anders je savegame en kijk of die wat voor je kan doen. Reageren
mistery Geplaatst: 16 november 2009 Rapport Geplaatst: 16 november 2009 (bewerkt) Doe een savegame aanvraag. Oftewel, geef iemand anders je savegame en kijk of die wat voor je kan doen. ok ty http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/mistery836.png Bewerkt: 16 november 2009 door mistery Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.