Miek Geplaatst: 3 november 2009 Rapport Geplaatst: 3 november 2009 (bewerkt) LIEFST GEEN GIF, MAAR IETS MET GOEDE KWALITEIT. Hallo, onlangs heb ik met Photoshop met de volgende plaatjes een animatie gemaakt (GIF): Nou, het resultaat was erg lelijk. Al die puntjes op die afbeeldingen als die opgeslaan worden als GIF... Nou zou ik je graag willen vragen of je wil die afbeeldingen een animatie wil maken. Maar kan het nog anders dan GIF? Want de kwaliteit verminderd heel erg veel als je hem tot GIF maakt. Bestaat er een ander formaat om deze tot een animatie te maken? Zowel, doe dat heel alstublieft, zoniet, maak deze afbeeldingen tot een GIF voor mij aub. De afbeeldingen staan in de juiste volgorde, alleen nog dit: ik zou graag zachte overgangen willen en de plaatjes laten verschijnen elk 5 - 6 of 7 seconden. Heel erg bedankt alvast. Bewerkt: 31 december 2009 door Miek Reageren
.Senne Geplaatst: 3 november 2009 Rapport Geplaatst: 3 november 2009 Niets met graphics te maken, maar kan je niet met javascript gewoon ervoor zorgen dat de plaatjes elkaar afwisselen, zoals de header van dit forum? Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 3 november 2009 Rapport Geplaatst: 3 november 2009 Niets met graphics te maken, maar kan je niet met javascript gewoon ervoor zorgen dat de plaatjes elkaar afwisselen, zoals de header van dit forum? In dit forum zit het in elkaar met een Array, en die is random, ik weet wel een scriptje hiervoor Maar die moet ik dan opzoeken op mijn server, en nu heb ik geen tijd aangezien ik ga slapen, morgen wil ik best even een scriptje voor je maken en dan leg ik je uit hoe je het in de webpagina krijgt Reageren
Miek Geplaatst: 4 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 november 2009 Niets met graphics te maken, maar kan je niet met javascript gewoon ervoor zorgen dat de plaatjes elkaar afwisselen, zoals de header van dit forum? In dit forum zit het in elkaar met een Array, en die is random, ik weet wel een scriptje hiervoor Maar die moet ik dan opzoeken op mijn server, en nu heb ik geen tijd aangezien ik ga slapen, morgen wil ik best even een scriptje voor je maken en dan leg ik je uit hoe je het in de webpagina krijgt Oké, is goed . En wat vind je trouwens van de header? Reageren
Remcconen Geplaatst: 5 november 2009 Rapport Geplaatst: 5 november 2009 Je hebt een eigen website en toch uploaden op photobucket? Reageren
Miek Geplaatst: 5 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 november 2009 Je hebt een eigen website en toch uploaden op photobucket? Ja, wat bedoel je daarmee? En wanneer krijg ik de code, Zamgod? Reageren
.Senne Geplaatst: 5 november 2009 Rapport Geplaatst: 5 november 2009 Je hebt een eigen website en toch uploaden op photobucket? Ja, wat bedoel je daarmee? En wanneer krijg ik de code, Zamgod? Je host de plaatjes van je site beter op je eigen host, en niet op een plaatjesuploadsite. Anders moet de server tijdens het laden van de site meerdere hosts bezoeken, en dan duurt het stukken langer. Gewoon zelf zoveel mogelijk hosten dus. Reageren
Miek Geplaatst: 5 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 november 2009 Je hebt een eigen website en toch uploaden op photobucket? Ja, wat bedoel je daarmee? En wanneer krijg ik de code, Zamgod? Je host de plaatjes van je site beter op je eigen host, en niet op een plaatjesuploadsite. Anders moet de server tijdens het laden van de site meerdere hosts bezoeken, en dan duurt het stukken langer. Gewoon zelf zoveel mogelijk hosten dus. Dankuwel, schat. En gefeli met je 3000ste. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 5 november 2009 Rapport Geplaatst: 5 november 2009 Je hebt een eigen website en toch uploaden op photobucket? Ja, wat bedoel je daarmee? En wanneer krijg ik de code, Zamgod? Morgen stuur ik het account naar je door aangezien ik nu film ga afkijken en dan slapen, dus account maken duurt te lang. Maar ik geef je dan morgen (of zaterdag) alle gegevens en leg ik je het script uit Reageren
Miek Geplaatst: 6 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 november 2009 Gebruik Flash. Ja, en dan? Kan je Flash een link geven ? Kan je het uploaden ? Flash kende ik al, maar met je informatie word ik niet veel wijzer. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.