.Sharingan Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 ik krijg als ik burning desire doe als ik bij Denise ben word het beeld zwart (hebben jullie dat ook) ????? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
adman Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 jah maar opeens dee ie het weer gellukkig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dorest0rm Geplaatst: 13 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 bij mij loopt hij gwoon vast auto's blijven rijen en muziek blijft draaien verder nix Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Insane Geplaatst: 13 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 bij mij werkt alles goed ,wordt het beeld gewoon zwart, of valt ook echt de monitor uit? het zou met je hardware te maken kunnen hebben :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Boss Geplaatst: 13 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 dit licht waarschijnlijk aan cheaten want ik vheat nooit en hij deed het gewooon Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SummerBase Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 Dit ligt waarschijnlijk aan je video kaart of je hebt een verkeerde cheat gebruikt waarmee het spel verkeerd geladen wordt Maar er is wel wat tegen te doen als het aan je video kaart ligt dan moet je de nieuwste drivers downloaden. Die kun je vinden op de website van je video kaart en als je cheets hebt gebruikt en het ligt daaraan zou ik de handleiding van ej spel maar eens doorlezen (dat dikke boekje waar de dvd-rom inzit) veel plezier met je game Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dorest0rm Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 ik heb hem op PS2 dus eeh drivers DL'en voor ps is moeilijk denk ik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.