joopykoopy Geplaatst: 5 november 2009 Rapport Geplaatst: 5 november 2009 zo niet, kun je de BSOD code overnemen, dat is met veel nullen en dan op het einde een paar andere tekens, die ff op msdn na zoeken dan zie je wat het probleem is Het probleem is reeds bekend, namelijk een Trojaanse binnensluipert. Een hardware matig probleem kan het sowieso al niet zijn. Ook in save mode gebruikt Windows de geheugenmodules, dus het is onmogelijk dat de PC uitvalt vanwege een losse module. Dus hiermee is de post van ikt en blokzeil1 ontkracht. Wat je inderdaad nog kan doen is kijken in het logboek, als je zeker wilt weten dat het aan de trojan lag. Het logboek kun je openen door in het zoekvlak van het menu start te gaan staan en logboeken te typen, en enter te drukken, maar meestal vind je daar niet veel boeiends in. Nu maar hopen dat het probleem echt bij de trojan lag, en dan kun je lekker genieten van je nieuwe PC. Wat zijn eigenlijk de specs van je PC. Ik ben altijd nieuwsgierig wat men koopt. en ik zei niet voor niet ZO NIET... als je toch zo kritisch leest, dan lees je dat ook maar het logboek kan idd ook handig zijn, al weet ik nu pas hoe ik er bij moet komen Reageren
ikt Geplaatst: 5 november 2009 Rapport Geplaatst: 5 november 2009 zo niet, kun je de BSOD code overnemen, dat is met veel nullen en dan op het einde een paar andere tekens, die ff op msdn na zoeken dan zie je wat het probleem is Het probleem is reeds bekend, namelijk een Trojaanse binnensluipert. Een hardware matig probleem kan het sowieso al niet zijn. Ook in save mode gebruikt Windows de geheugenmodules, dus het is onmogelijk dat de PC uitvalt vanwege een losse module. Dus hiermee is de post van ikt en blokzeil1 ontkracht. Wat je inderdaad nog kan doen is kijken in het logboek, als je zeker wilt weten dat het aan de trojan lag. Het logboek kun je openen door in het zoekvlak van het menu start te gaan staan en logboeken te typen, en enter te drukken, maar meestal vind je daar niet veel boeiends in. Nu maar hopen dat het probleem echt bij de trojan lag, en dan kun je lekker genieten van je nieuwe PC. Wat zijn eigenlijk de specs van je PC. Ik ben altijd nieuwsgierig wat men koopt. Hmmkay, geen idee dat onaardige stukjes codes ook BSOD"s veroorzaaakten. Ik dacht eerder aan een slecht gekoelde CPU/videokaart. Reageren
joopykoopy Geplaatst: 5 november 2009 Rapport Geplaatst: 5 november 2009 zo niet, kun je de BSOD code overnemen, dat is met veel nullen en dan op het einde een paar andere tekens, die ff op msdn na zoeken dan zie je wat het probleem is Het probleem is reeds bekend, namelijk een Trojaanse binnensluipert. Een hardware matig probleem kan het sowieso al niet zijn. Ook in save mode gebruikt Windows de geheugenmodules, dus het is onmogelijk dat de PC uitvalt vanwege een losse module. Dus hiermee is de post van ikt en blokzeil1 ontkracht. Wat je inderdaad nog kan doen is kijken in het logboek, als je zeker wilt weten dat het aan de trojan lag. Het logboek kun je openen door in het zoekvlak van het menu start te gaan staan en logboeken te typen, en enter te drukken, maar meestal vind je daar niet veel boeiends in. Nu maar hopen dat het probleem echt bij de trojan lag, en dan kun je lekker genieten van je nieuwe PC. Wat zijn eigenlijk de specs van je PC. Ik ben altijd nieuwsgierig wat men koopt. Hmmkay, geen idee dat onaardige stukjes codes ook BSOD"s veroorzaaakten. Ik dacht eerder aan een slecht gekoelde CPU/videokaart. dat is vaak wel het probleem, maar ik had een muis, en die liet m'n laptop crashen (de software voor de muis dan hea) maar goed, dat is het niet, omdat als de PC is afgekoeld het probleem zich nogsteeds voordeed is dat niet het probleem. Maar het is gewoon hopen dat haar probleem gefixt is door de virus scanner Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.