bigG Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 ik hep gister een tijdje gespeeld en ik ging hem normaal saven, wou ik vanogtend verdr spelen en toen stond er helemaal geen save (ze waren allemaal leeg) terwijl hij wel in de map gta sa user files stond. en toen begon ik overniew en toen gaf hij een error aan dat hij nie kon saven. weet iemand hoe je dit op kan lossen? oja ik hep um op de PC Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MeneerPinda Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 Dat probleem had ik namelijk gisteravond. Ik had het spel ge-uinstalled, en weer opnieuw geinstalleerd. De oude save-files, waren (gelukkig) niet gewist. B) Anders maar dit proberen. Succes! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Damos Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 instaleer opnieuw Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Damos Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 en anders weet ik niks Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Damos Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 of bekijk je specs Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 of bekijk je specs Dude.. Edit je posts. Weet je niet hoe je dit moet doen? Kijk dan even bij de Helpdesk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 16 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 uhm ik ben nie zo goed met die worden. specs??? :huh: is er egt nie een andere oplossing Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jetpack Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 had ook problemem me save game , maar dankzij HEX editor is het opgelost. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cocci Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 heb je op een andere windows gebruiker gespeeld (bijv. admin) en nu op een andere want dan staan ze er ook niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 17 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 (bewerkt) nop gwoon op een account en wat bedoeld damos met specs? edit: wat is dat hex editor? Bewerkt: 17 juni 2005 door marty Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.