DonB100 Geplaatst: 4 november 2009 Rapport Geplaatst: 4 november 2009 Hallo allemaal, Ik probeer alle onderdelen van GTA4 te verwijderen. (omdat het niet goed meer werkt) Ik heb het spel zelf, GFWL (2 versies ) en RGSC verwijderd. Maar is dit Microsoft Visual C++ redistributable (waar ik maarliefst 3 versies van heb ) ook een onderdeel van GTA4? Screenshot van de lijst van geinstalleerde programma's: Reageren
wesley123 Geplaatst: 4 november 2009 Rapport Geplaatst: 4 november 2009 ja, dat word ook bij gta4 geinstalleert, echter het verwijderen hiervan kan ervoor zorgen dat een hoop programmas niet meer werken. Reageren
DonB100 Geplaatst: 4 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 november 2009 Wat ik probeer te doen is de patches van mijn systeem te verwijderen. Want het spel werkte aardig, toen ging ik de patches gebruiken, en toen was het spel niet meer goed. Ik wil het dus opnieuw installeren, maar dan moet eerst alles weg. Kortom: Maken de patches ook wijzigingen in visual C++? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.